SÅ FORTVILENDE…….NOT!

Jadda, eg gikk jo rett i felle skal vites! Hadde ikkje før kjørt Jr på skolen i morges før eg sto på hodet inne på garnerommet på jakt etter de nye nøstene! Selvfølgelig var det det nye sjerfet/sjalet COLORIZE eg snakker om! Disse Kauni nøstene var jo helt perfekte! De er jo supermyke! De der Kaunihespene eg har som er flerfarget er jo ganske så stive i forhold, hvorfor er det i grunnen så stor forskjell? Trodde Kauni var Kauni eg…? Eller…? Noe eg har gått glipp av tror eg hehe

Uansett, etter at eg hadde laget middagen ferdig og tatt meg en dusj var det bare å sette i gang! Strikker på pinne 3 og det blir kjempebra! Dette er jo absolutt mine farger, men eg skulle gjerne hatt
et i Rosa/ Rødt/ Lime også altså, er sikker på at eg hadde hatt de fargene også,
men har du sett Garnrommet mitt eller?? OMG!

Er ikkje så mye futt i meg egentlig, var skikkelig kaldt ute som eg sa og da blir eg sååå sløv og frysen når eg er inne! Derfor er eg virkelig takknemlig og glad for at Amira skal både kjøre OG hente Jr på trening i kwell! + hun skal sove her fordi hun skal til Oslo i morgen og som du vet
bor me 4 min fra flyplassen 🙂

Tro om eg ikkje bare skal skli stolryggen litt ned og ta meg en høneblund til hun kommer?
Det tar jo bare 2 min å varme middagen *fniser*

KOS DEG OG HA EN FIN
ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #kauni #colorize #sjerf #scarf #shawl #sjal #gratisstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift

5 kommentarer

Siste innlegg