BOOTS TIL DE ALLER MINSTE


Lorin jean

Fra man er bitte liten av blir skoene me skal fylle større og større, selv som nyfødt stilles det forventninger til oss! Ja, me skal være noe bittesmå perfekte nurk, og selvfølgelig, et hvert nurk ER perfekt i en mammas øyne – INGEN tvil der! Man skal sove, spise, sove, prompe, sove, spise osv
Helst ikkje hyle og iallefall ikkje ha kolikk! Det er jammen ikkje greit å være et bitte lite nurk, alt er så nytt og man vet jo ingen ting annet enn at man er sulten og trøtt!

Heldigvis vokser man fort og begynner ganske snart å ha egne meninger, ja du er neimen ikkje gamle nurket før du blir tatt i betrakning og DU som er nurket styrer en HEL husholdning!
Baby`er er fullstendig SJEF! Herlig med små barn!

Her kommer et lite knippe med noe kanonherlige bittesmå Sko/Boots og de bare du hekle,
ja spesielt om du har en liten SJEF i nærleiken!

 


BABY WRAP BOOTS

Bildet over
Str 0-6 mnd/ 6-12 mnd

 

 

 

 



Lorin Jean

 

PAYTON WRAP SHOE
Str 0-6 mnd/ 6-12 mnd

 

 

 

 



Lorin Jean

 

LITTLE DIVA TODDLER BOOT
4-9 mnd

 

 

 

* * * *

Ok, 1 almost done, 4 to go! Deretter er det HELG JuHuuu JA eg ELSKER helgene, spesielt nå når Ali er borte……Hvorfor?? Nei, det har INGENTING med at eg MÅ sto opp så tidlig, det er da nada problem, men fra ca kl 8.15 – 13.45 er eg POTTENS ALENE Hmmm Det er liksom grenser for HVA eg kan finne på, jo eg diskuterer en del med Stefano D`Milo da, men det er ikkje alltid han gidder å svare meg så dårlig dialog der gitt…..Har faktisk ikkje noen venner heller som eg kan sitte å skravle med
i mobilen….Tja……de fleste naboene her er pensjonister og er opptatt med pensjonistsakerogting
og de andre er vel på jobb vil eg tro, ikkje at eg har sååå nært forhold med noen av de da….

Eg kunne, eller rettere sakt eg BURDE gå til Frisøren min en dag, men nå vurdere eg å vente til Ali kommer hjem, blir liksom lettere da! Må iallefall sende Eirin på Floke en mail så hun ikkje tror eg har sklidd helt ut av samfunnet…..Men nei, eg føler meg ikkje ensom, ikkje ennå iallefall! Men eg er
i grunnen veldig glad for at eg IKKJE er alene til daglig! Det er liksom grenser for hvor mange maskiner med klær eg kan vaske, eller, sannheten?? Her er det INGEN grenser for hvor mange eg kan vaske, Herregud, det blir jo ALDRI tømt det der vaskerommet……*WHY??*

I dag da har eg i grunnen vært VELDIG flink: Etter første blogginnlegg og en lengre samtale med Ali satte eg i gang kl 10, vasket støv i stua, gangen og badet, støvsuget All Over + vasket gulvene, klargjorde til middagen og tok meg en god dusj og fikk på med rene koseklær, var ferdig kl 11.10!
Da var det ennå 2,5 t igjen til eg skulle hente Jr, eg strikket, hadde en diskusjon med Milo hvor vidt eg burde strikke meg en Rosa Puzzy-Lue eller ei mens eg så ferdig sesong 1 av “Gilmore Girls”.
Slutten på serien tilsier at det kommer mer!!

“Mom”, sier Rory
“Yeees”, svarer mom
“I`m pregnant”, sier Rory

PÆM! *Rulletekst*
Det kan da SERIØST ikkje slutte slik?? Ja eg VET, dette var en SPOILER, du burde ikkje ha lest! SORRY!

Nå skal eg strikke og duppe litt i stolen før eg skal kjøre Jr på Trening kl 19,
heldigvis henter Amira han kl 21 etter det får eg nok skravlet litt med henne. *Påfyll*
 

 

KOS DEG OG HA EN HERLIG
ETTERMIDDAG OG EN FIN KWELL

Go`klem fra ei Stillegående Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #crochet #boots #babyshoe #baby #love #babyenersjefen

8 kommentarer
    1. Herlige små sko. Er ikke så flink med heklenåla, det eneste jeg kan hekle er duker. Andre ting blir bare tull.

    2. Kjenner forresten til det der “problemet” med å være alene hjemme på dagtid. Nesten alle er på jobb eller styrer på med noe. Har ei venninne som jeg går tur med ofte, men det blir mye meg og katten her også. Når de andre kommer hjem så går jeg på jobb. Derfor er helgene litt hellige, det er egentlig bare da vi ser hverandre.

    3. Joooo!!! Men det er så mange hensyn å ta, kanskje me kan få oss ei hytta der..

Siste innlegg