HVERDAGSGLEDER


 

Av og til i hverdagen må man, eller kanskje bør unne seg noe litt ekstra. Det ekstra trenger ikkje være
i form av at det skal koste så mye, men at du strekker deg litt lengre. Det gjorde eg i dag og det kostet da slettes ikkje skjorta. Jr var helt i 100 da eg sa til han i går at han skulle få Smørbrød
til middag i dag 🙂 Det eneste eg trengte kjøpe var et godt brød og litt Waldorfsalat 🙂
Man har alltid litt grønnsaker i kjøleskapet.

Luksusen her var at eg sto å steikte en haug med kjøttkaker. Danderte til skivene som var skåret
i snitter med alt eg kunne finne i kjøleskapet og resultatet ble 14 NYDELIGE Smørbrød med “karbonade” (vanlige flate kjøttkaker). Utenom laget eg 10 snitter med Røkelaks og eggerøre 🙂

Eg var så stolt av meg selv at eg sendte mor mi en melding om
at maten ble servert kl 14 og det var bare å komme 


Dette må da VIRKELIG kalles Hverdags Luksus?? Me har iallefall koset oss til gangs kan du si 🙂 

Det eneste som egentlig er en “oppskrift” her er kjøttkakene:
800 gr kjøttdeig
2 egg
2 ss potetmel
salt/pepper etter smak
Kna godt

Kladd de flate med hendene og stek 🙂
Det ligger en del film på SnapChat/ vibbedille og av dagen i dag 🙂 

Nå har eg da sovet langt under dyna i 1,5 timer og mor mi på sofaen og DET gjorde godt altså!
Føle eg kunne sprunget en runde rundt nullen nå altså, MEN det skal eg IKKJE!
Nop, nå blir det kaffi, strikkings og skravling resten av kwellen!

KOS DEG OG HA EN
MAGISK KWELL!

Sett pris på Hverdagen og gjør det lille extra MEST for egen del 🙂

Go`klem fra ei STOLT Vibbedille 🙂

#hverdagskos #hverdagsluksus #smørbrød #kjøttkaker #røkelaks

5 kommentarer

Siste innlegg