LAG DEG NYE PUTER TIL VÅREN!

Tatsiana Kupryianchyk

Åååå snakk om å få både Snøklokker og Krokus rett inn i stua på en forblåst og kjølig januardag! Mmmm skal du friske opp med litt nye puter til Påske f.eks? Ja enten det er inne eller kanskje ute hvis været tillater det? Da bør du nesten starte nå, ja du skal vel ha mer enn bare èn når du først sette
i gang eller hur? Eg ble helt lost and gone i denne over her, sett noe så sart og skjønt samtidig som den er kjempetøff?? Se den for deg i…Tjaa….f.eks skarpe kontraster? Ja der ser du, en HELT annen pute med en gang, ja da vil eg si den blir knalltøff og Retroinspireret, ikkje det??
Hvilken stil går du for? Få se!

Oppskriften er Gratis så dvs du kan starte……NU!

 

TAPESTRY CIRCLE PILLOW
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

Tatsiana Kupryianchyk

Eller hva med en Mandala Pute? Her vil fargene gi deg muligheten til et hav av vakre puter! Det er bare å “ta” en farge og la det stå til, la fantasien leke! Eller, du kan ta full kontroll
og planlegge ned i den minste detalje, alt er opp til deg 🙂

 

LABYRINTH MANDALA PILLOW
Hvi du bruke koden LABYRINTH når kjøper mønsteret får du 25% off frem til Mandag 30. januar 🙂
Oppskriften selges i 2 varianter; Et med masse bilder og veldig detaljert forklaring og et med kun forklarende tekst. Vær Obs på dette når du kjøper 🙂

 

 

 

* * * *

ÅÅåå for en herlige FREEEDAG!! Me bare KOoOSER oss kan du tro, ja og me har spist ChiliSuppe
og eg ble knakende dårlig! haha Ja eg blir det HVER eneste gang, men supper er for god til å avstå hehe Er fin igjen nå, det står på som verst en times tid, deretter tar eg en kvalmedempende
så går det In The Box! JuHuuu

Utover dette strikker eg og er helt HEKTA på “The Good Wife” – Fy søren den er kjekk altså, tror eg skipper både “Norske Talenter” og hva eller som måtte komme på Tv i kwell og bare koser meg!

Men du? Husker du eg sa eg hadde noe på gang?? Jepp, det gikk i boks vettu så nå kan du glede deg til….Hmmm *Tenker*…..satser på å ha det på bloggen tirsdag, da du følge med for dette tror eg er noe for nettopp deg! Eller, eg VET at du trenger dette, absolutt ingen tvil 🙂 Eg trenger det, og du og eg er jo ganske like på mange områder hihi GENIALT og skikkelig flott spør du meg! Gled deg!

Ja du!?? I dag fikk eg HELE 3 Nydelige Postkort!! JuHuuu Eg ble så glad og nå henger de så fint her på stuedøra! *Takknemlig* Du kan se kortene på SnapChat/vibbedille. Hvis du lurer på hva “greie” er med disse korten så kan du ta en kikker HER og HER!

Har akkurat laget meg ei ny kanne med kaffi så neste StrikkeØkt starter ganske snart! Ahaaa det begynner å bli mørkt og eg har startet lystenning for her skal den koses helt uti nattetimene, ja det er vel å merke hvis eg ikkje sovner sittende her i stolen, men om så er, ja så er det LØRDAG i morgen!!

 

 

KOS MASSE OG HA EN
MAGISK OG HERLIG KWELL!

DU er BEST <3 

Go`klem fra ei avslappet og fornøyd Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #crochet #puter “pillow #springpillow #vår #uteputer #inneputer #massefarger
http://bloggurat.net/minblogg/registrere/700e7997dd89a92b2c3c941898efafd9f0170f3f

4 kommentarer

Siste innlegg