EVILLA GARN SELGES TIL UNDER HALV PRIS



Ok, FØRST av alt må eg oppklare noe! Det er har skravlet om at den Kauni`en eg har i Garnlageret mitt er mye tykkere etc enn den Kauni eg strikker med nå, ja det er rett og sletten BARE tull
*ler meg ihjel* Den Kaunien eg har i Garnlageret mitt er da slettes IKKJE Kauni,
men derimot deilig Evilla! hehe

I følge Lappene som er i garnet har Evilla og Kauni samme løpemeter som er 8/2 dvs 400 meter pr 100 gram. Likevel syns eg Evilla virkelig LITT tykkere enn Kauni, men anyway, eg tok en avgjørelse inne på Garnlageret i dag, ja for helt ærlig? Eg syns det er SKANDALE at slike fine nøster/hesper ligger der
i hylla uten å komme til sin rett, derfor, hvis noe vil kjøpe de, ja så skal de endelig få lov til det 🙂 Ok.

La eg nå fortelle om det første bilde, det over her altså:

Nøste til Venstre er 177 gr 6/2 Evilla (Dvs 300 m pr 100 gr)
Hespen til Høyre er 228 gr 8/1 Evilla (Dvs 800 m pr 100 gr)


Dette er samme garn/farge bare det er snudd i oppnøstingen.

Totalt 335 gr 8/2 Evilla

 


230 gr 8/1 Evilla

 

 


Nøste til Venstre er 254 gr 8/2 Evilla
Nøstet til Høyre er 194 gr 8/2 Evilla



Alle nøstene over her er Evilla som eg har kjøpt på Mauds Garn

 



Dette er da Kauni 8/2 og veier 190 gram

 

Siden Kauni og Evilla har samme pris pr 100 gr regnes alt under ett.

 

Totalt er det 1.608 gram deilig garn
Ordinærprisen blir da 1.424 kroner

Siden garnet er blitt koset med og tatt godt vare på syns eg det er Ok å ta 700 kroner for alle disse deilige grammene <3 Det er egentlig med litt sorg i hjerte at me nå skal skilles av, men hvis de kommer til et bedre sted hvor de kan komme til sin rett er det så mye bedre 🙂

Har sjekket hva det vil koste å sende dette og prisen Posten skal ha er 140 kr, dvs det blir en totalpris på 840 kr – ET RØVERKJØP vil eg si 🙂

Bor du f.eks i distriktet, ja så kan du komme innom, da slipper man jo porto 🙂
 

Eg selger alt under ett og orker ikkje dele dette opp i mange små pakker,
hvis ingen ønsker å kjøpe dette puttes det tilbake i lageret.

Hvis DU f.eks ønsker å kjøpe dette kan du sende meg en mail så tar me der i fra 🙂
Når pengene er på konto går pakken fluksens i posten 🙂 

ALT GARNET ER NÅ SOLGT!

Nå der i mot skriker strikketøyet mitt etter oppmerksomhet, men eg måtte bare meddele at
eg er klar til å skilles fra noen få nøster fra lageret hehe

KOS DEG OG HA EN STRÅLENDE
HERLIG SØNDAG VIDERE 🙂

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Opplagt Vibbedille 🙂

#garnsalg #evillagarn #kauni #tilsalgs #herliggarn #nydeliggarn

3 kommentarer

Siste innlegg