SJU SLAG – MITT NESTE PROSJEKT- NORSK STRIKKEDESIGN


Vanja Blix Langsrud

Eg har i lange tider nå virkelig BEUNDRET Vanja Blinx sine eventyrlige og vakre kofter, men eg vet,
ja sånn inderste inne at om eg hadde startet på en så hadde eg nok brukt en evighet…….
gjerne den ikkje ble ferdig en gang?? DET fortjener ikkje hennes kofter, men kanskje en dag?

Nå derimot har hun designet en BUKSE, eller, ok da, en ROMPEVARMER som fort og enkelt KAN bli en bukse! Ja for det har eg også vært på jakt etter lenge og nå har eg studert denne det siste døgnet og nå måtte eg ta å legge inn årene og svinge Visa`en JuHuuu

Det ENESTE problemet er at eg vil strikke den i Kauni og eg leter meg ihjel eller
ansfarget Kauni i OKERFARGE, anyone??

Har en plan ser du; Oker KOSEBUKSE og en Råstilig genser som matcher 🙂 Jepp, nå ligger begge oppskriftene ferdig printet, men hvor er GARNET!??



Vanja Blix Langsrud

Foruten selve KOFTA SJU SLAG er det altså også nå SOKKER, VOTTER, LUEHALS
og ØREVARMER + ROMPEVARMER i SjuSlag!

Ahaaa dette er jo bare så FORTRYLLENDE RåååLEKKERT! Ikkje sant??
Over her er det alt Linker til hvert enkelt prosjekt, og hvis du vil f.eks kjøpe ALT
(utenom kofta) får du alt tilbehøret i en pakke HER! Dvs hele 6 oppskrifter! JuHuuuu

WOW! Dette må jo bare være tidenes MORSDAGS GAVE!??? Eller hva??
Ahaaa ser for deg at du styler deg opp og sitter i solveggen på fjellet i dette antrekket??
Lekker, eller hva??

* * * *

Nei og nei, eg ble jammen meg så ivrig at eg troor eg skal bevilge meg en Kwil i dag! Føler for å lade litt opp. Er litt søvnig og føler ikkje eg har fått bunkret opp med nok søvn det siste døgnet så en time eller 2 hadde gjort godt 🙂 Får liksom heller ikkje varmen i beina tross ullsokker, ahaa kan tenke meg at et par lag med dundyne kan hjelpe nå ja. Deretter er det å stå opp, koke kaffi og tenne litt lys før eg pakker meg inn i et pledd her i Go`stolen 🙂 Er jo Farmen også i kwell! Gikk glipp ev episoden på mandag for da la eg meg jo FØR kl 10 hehe Aldri skjedd ja, ja at eg misset Farmen!
Jepp, eg tror det blir en plan eg 🙂

Skal ha en søt drøm om ei ullbukse eg…..Mmmm…..<3 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT KOSELIG ETTERMIDDAG!

 


HUSK: Alle er UNIKE og ganske så GENIALE!

Go`klem fra ei Vibbedille i Godt Humør 🙂
#strikk #strikking #kofte #tilbehør #lue #votter #sokker #ørevarmer #hals #rumpevarmer #sjuslag #vanjablixlangsrud #norsstrikkedesign

7 kommentarer
    1. Så kjekt at du falt for Sju Slag-tilbehøret. 😉
      Om du venter til helga med å se Farmen kan du se alle episodene etter hverandre i reprise. 🙂

    2. Vet du hvilken fargekode på det du kaller oker ?
      Ser flere nettbutikker som har:
      NN8 (beige,gulrød)
      NN4 ( beige, sand)
      Er nok NN4 som er det som jeg definerer som oker.
      Søker man på kauni ensfarget så får du opp flere alternativ nettbutikker

    3. yarnfreak har oker, garnnummer nn4. Har ikke sjekket fraktpris men det er gratis frakt ved bestilling over 600 kr. Det er en dansk nettbutikk. Jeg ville ikke prøvd flamingo igjen, når det tar så lang tid kommer jeg ikke å bestille derfra jeg heller. Det er faktisk ganske dårlig reklame for dem. Da får det heller bli et sted med dyrere frakt hvor garnet faktisk kommer frem. De har forresten lime der også, rr8.

    4. Merete nattugle: Hmmm syns den nn4 så litt mørk ut? Har funnet en som heter KK2 og har sendt mail om hun i butikken kan beskrive farge 🙂 Venter spent på svar, men begynner å lure på om eg bare skal skjære rett over og kjøre trygge farger som f.eks Petrol hmmm

Siste innlegg