TIME OUT

Siden eg startet denne nye bloggen i august i fjor har eg blogget hver eneste dag, hverdag som helligdag både 1, 2 og 3 ganger til dagen og eg elsker det! Akkurat nå om dagen føler eg meg litt energiløs og eg tar faktisk “Fri” i dag hehe Fri og fri, eg sitter jo her å skriver haha

I dag skal eg et par timer til min mor nå på formiddagen siden eg ikkje var der på Morsdagen 🙂
Tar med strikketøyet og slenger beina i hennes sofa 🙂 Satser på at dagen blir noe bedre enn i går
og eg skal nå iallefall gjøre mitt beste og hoppe i dusjen nå etterpå 🙂 Der etter er det bare å ta det som det kommer så blir det nok en ordnings vil eg tro. Skal iallefall bruke dagen på å TENKE positivt selv om det er litt vanskelig akkurat nå 🙂 Savner Ali også, men nå kommer han nok hjem snart 🙂

Ting skjer der nede også og da er det vanskelig for han å slippe helt taket og eg har sagt han bare må være for ingen vet jo NÅR han/me kan reise ned igjen.
 

Muligens eg kommer innom en tur i kwell, hvem vet, men enn så lenge så håper
eg du har det bra og at din dag blir fin 🙂 

 

 

 

KOS DEG!
 

 

Husk: DU er både FIN og BRA nok! DU er UNIK <3
Ha en fin Valentin dag
<3 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#timeout #adayoff #egentid #duerbranok #duerunik #positivetanker #valentin

5 kommentarer

Siste innlegg