POSTKORT, NOSTALGISK OG VELDIG KOSELIG

For snart en måned siden så skrev eg DETTE INNLEGGET hvor eg oppfordrer til å sende Postkort, har du fått/sendt noen? Eg har mottatt en del kort, men eg har ikkje fått nok til å fylle døra ennå + at eg har funnet en butikk som selger korter! Noruns Gullsmed på Senteret her i Tananger hadde jo for syne meg Postkort! JuHuuu Ikkje bare det, men der kostet de KUN kr 8,- UTROLIG!
Eg betalte jo ganske grovt for de forrige eg kjøpte.

 

Dvs eg skal fortsette å sende kort og håpe at det blir et lyspunkt for noen der ute i det langstrakte landet vårt! Har kjøpt ei real bunke og skal skrive minst 1 til dagen 🙂 Så langt det lar seg gjør blir det noen ganger et mer personlig kort 🙂 Ja for noen av dere føler eg jo at eg kjenner litt 🙂

Bortsett fra de kronene et kort og frimerke koster, ja så koster det ikkje så mye å SENDE et kort,
men for ganske mange kan det bety et skikkelig koselig innslag på en helt vanlig dag. Mange lever et stille liv og befinner seg stort sett hjemme hvor gjerne ikkje så mye skjer. De er mye alene og få
å snakke med, da kan et koselig Postkort gjøre en stor forskjell 🙂 Blir du meg å sende noen lysglimt rundt omkring? Send til noen du vet trenger noen koselig ord, kanskje en venn er syk? Brukket armen? Har influensa? Send et kort! Det kan bety mer enn du tror 🙂

Sier som eg sa i det forrige PostKort innlegget, send meg en MAIL med adressen om du ønsker
å komme inn i PostkortBoka mi 🙂 Alltid koselig å ha noen å sende til 🙂 

 

* * * *

Hekkan eg er flink om dagen! I går også var eg i seng rett rundt kl 22, da er det nada problem å stå opp med èn gang klokka ringer kl 06.00 🙂 Herlig med slike tidlige morninger uten at man sitter
å gjesper seg ihjel! Verre er det med Jr hehe Han står ikkje opp før han skal gå haha

Siden me skal ha Sushi i kwell svippet eg bare innom Rema og znappet med meg en pakke pølser
og brød slik at Jr får noe i magen når han kommer hjem. I dag skal han ta bussen så eg kan bare kose meg her hjemme 🙂 Før det blir kos i stolen skal eg svinge støvsugeren og moppen litt, glatte håret,
ta meg en dusj og sette på en maskin med klær 🙂 Får jammen hold det 🙂 Om eg skulle bli litt rasløs kan eg jo tørke bort støvet som trygt kan ligge til over helga 🙂

Noen går på ferie i morgen, men her er det en uke igjen og så er det Vinterferie 🙂
Alltid herlig når ungene har fri fra skolen 🙂 Får håpe på litt BRA vær da så gjerne me kan starte TurSesongen igjen? Hadde vært kjekt om Ali kom hjem før ferien 🙂

Men du, vettu ka?? Eg var innom Posten nå mens eg var ute, ja eg hadde jo NESTEN glemt Spøtehettene hihi, men nå er det i lufta 🙂 Vettu ka eg betalte for å sende 1?? 45 kr!! Vet du hvorfor?? Fordi konvolutten veide 21 gram! Dvs 1 gram OVER!! Hmm Hu sa det hu på posten;
“Er søren ikkje rart at folk ikkje sende post lenger!” Det er jo GANSKE Horribelt!

Men Anyway, nå får eg ta å svinge meg for eg er litt annige å få fart på strikketøyet for nå er det KUN 1 eller 2 økinger igjen så kan eg sette lommene på en tråd, da blir det færre masker og da går det mye fortere ned til vrangborden. Bestilt Kauni til Genser og Bukse i går, men skal IKKJE starte før denne Rosa/Røde Still Light`en er ferdig 🙂 Fant også et Limefarget Kauni som eg bestilte så nå har eg gitt beskjed til de som eg bestilte hos for 4 uker(!!!) siden at de heller kan sende meg et lilla! Så får me se hvor fort det går da! Det er for å slippet styret med tilbakebetaling etc + eg vil ha 1 lilla 🙂
Har en PLAN skjønner du MoHaaaa

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN TORSDAG!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#postkort #porto #nostalgi #skamdyrt #koseligtorsdag

4 kommentarer
    1. Heldigvis at du er aktiv og frisk mens Ali er borte—
      Var så heldig og få kort i postkassen og det har stått på hylla ved radioen og strikkestolen min i to uker mens forkjølelse og influensa har tatt det meste av energien. Gleder meg til å komme ut og lete etter postkort fra vårt sted. Elles sender jeg et kort i ny og ne til slekt og venner bare fordi jeg selv syns det er så morro og få—-😀
      Nyt dagen—-🌹🌹

    2. Det er helt galskap kom dyrt det er å sende brev og pakker i posten. Jeg bruker en liten formue hver jul når jeg skal sende julegaver til slekt og venner. Føler at portoen nesten er dyrere enn innholdet..💸 Gleder meg til å få spøtehetten😊 Reiser på vinterferie neste fredag og da blir spøtehetta med i veska sammen med strikketøyet 👏🏻 Du må ha en fin torsdag 😊

    3. Putt meg i postkortboka, du har adressen? 8 kr for et postkort er det ingenting å si på.
      Her er det vinterferie neste uke, opp tidlig må jeg uansett hvis jeg vil ha bil. Ja, vi har bare en bil, men det er en prioritering.

Siste innlegg