VLOG: DEFINISJONEN PÅ ROT I SYSTEMET! -GARNROMMET

Sånn *Klapser i hendene*, da bare fortsetter eg å strikke 🙂 Ute regner det og eg nyter retten og slettes det livet eg har og er full av optimisme over det TRAGISKE Garnrommet mitt! Eg velger og bestemmer at i dag skal det absolutt ikkje ta fra meg KOSEN, men å sette Rotet i systemet bør virkelig snart prioriteres! Ali har flere ganger tilbudt seg å hjelpe (Bære/tømme rommet) hehe
Tror eg skal ta i mot litt hjelp når han kommer hjem hehe

Nå er det et par + grader her og det regner……kan umulig være den beste kombinasjonen?
Jammen godt eg ikkje har noe ute å gjøre 🙂

 

 

 

 

 

HA EN FORTSATT
STRÅLENDE LØRDAG


 

 

 

Go`klem fra ei OPTIMISTISK Vibbedille 🙂

#garn #yarn #garnkaos #garnlager #garnrommet #crazyaboutyarn #strikkefreak #garnidiot #skatter #ryddekaos

7 kommentarer
    1. Det ville bli lite omsetning i garnbutikkene om vi alle skulle strikke fra garnlagrene våre ——-
      Likevel ville det vært arti og se garnrommet ditt ” FØR OG ETTER”
      Været er omtrent det samme her på trøndelagskysten og, så vi lar os selv gjøre det vi har mest lyst til—– slappe av med strikketøy og kaffe.(jeg syr hardangersøm , men det går for det samme 🤗

    2. Eg føler med deg, men må tilstå at eg samtidig ler så tårene triller. Garnrommet ditt rommer mange minner, lekkert garn å sjå fram til å ta i bruk, eit par dårlige samvittigheter, eit velutvikla hamstregen…. Trur det finst mange sånne garnrom rundt i landet. Eg er så visst i målgruppa sjølv! Eg ler absolutt ikkje av kneet ditt og kva smerter kan gjere med pågangsmotet … det er vanskeleg å ha det sånn over lange periodar. Ønsker for deg at du får ei løysning på det. Men, fortsett gjerne med videoblogg – det er kjempekoseleg! Ha ein god lørdag – nå tar eg fram hekleriet mitt og høyrer på regnet som strøymar ned.

    3. Ååååå, så enormt heldig du er som har så utrolig mye garn! 🙂 Du trenger jo ikke shoppe garn på en liten stund hihi <3
      Jeg skulle mer enn gjerne kommet bort og hjulpet deg med å rydde garnet, så om du noen gang vil ha hjelp fra ei spontan snuppe som gjerne stiller opp ( med sine skavanker og slikt ) som du ikke enda kjenner - så er det bare å si fra 🙂
      Ha en ordentlig god og avslappet lørdag, og god bedring med kneet ditt <3

    4. Så koseleg at du er begynt å vlogge!!
      Det slår meg at du HAR jo system i garnrommet ditt. Du veit jo kor alt ligg! Det kunne jo ha vore mykje mykje verre inni der jo!! Fatt mot!
      Og uansett kan vel alt berre ligge akkurat som det er til Ali kjem heim?
      Altså null stress!
      Kos deg heller, og kvil kneet ditt godt i helga! <3 Klem frå meg!

    5. Bente: Det kunne jo blitt veldig koselig! Haha 2 garngalne damer med rompa i været og tenna i taket hehe Akkurat nå tror eg ikkje eg orker alt den riksinga og stabbinga rundt som eg VET det blir når eg rydder, pga kneet, men eg har alltid kaffi på kanna og du plutselig fikk lyst å strikke litt 🙂

    6. Tusen mange hjertlig takk or tilbudet, jeg tar deg kanskje på ordet en gang 🙂 Drikker ikke kaffe pga magen min ikke tåler kaffi, men vann er mer enn nok for min del 🙂 Hihihi, syntes jeg ser oss to med baken i været og tenna i taket – rydder garn så det ljomer etter og nyter synet av herlig garn, nyter farger og garntype! 🙂
      Tror vi hadde blitt et godt team der jeg 🙂

Siste innlegg