URBANT & ENKELT – GRATIS OPPSKRIFTER

Processed with VSCO with s2 preset
Alexandra Tavel

Neida, du trenger da slettes ikkje bo midt på Grünerløkka for å være hipp og urban, neida, om du bor på Toten eller i ei bygd langt inn i dalum betyr lite, du kler deg som du føler!

Om du er 65 eller 25, føler du deg ung, fresh og kul, ja så kle deg der etter og bry deg en døyt om hva nabokjerringa sier 🙂 Det er MIN mening! Litt store plagg eller tilbehør strikket og heklet på tykke pinner og nåler er noe de aller fleste klarer å håndtere og derfor er så det gøy!
Når det i tillegg er GRATIS og bare til å laste ned, ja da har du den PERFEKTE søndagssysselen,
ikkje sant?

 

 

 

OXFORD BOYFRIEND CARDIGAN
Bildet over
Opp til str 50″

 

 

 

 

 


Processed with VSCO with s2 preset
Alexandra Tavel

 

SHADES OG INDIGO PONCHO
One size

 

 

 

 

 


Processed with VSCO with s2 preset
Alexandra Tavel

 

SADDLEBROK CAPE SCARF
One size

 

 

 

 

 


Processed with VSCO with s2 preset
Alexandra Tavel

 

COLUMBIA CHEVRON SUPER SCARF

 

 

* * * *

Ååå jammen har dette vært en sløv søndag! Sov nesten helt til 9 noe som slettes ikkje var planen
og nå er eg så segen at eg kunne sovnet pang om eg la hodet på puta! Sitter egentlig her å bare biter det i meg for kwiler eg i dag så blir det muligens en time for sent i seng i kwell……og da har eg det gående siden eg må opp kl 6 i morgen tidlig…Blir bare tull av sånt! *Prøver å gjespe ferdig*

Tror været spiller inn på sløvheten også i dag, Hmmm, ute henger tåka så og si ned i bakken og det dusjregner jevnt og trutt….sånn skikkelig trøstesløst! Festlig når Ali ringen halv 10 når han sitter ute
å spiser frokost i 23 grader og sol….Tror han får temperatursjokk når han kommer hjem hehe

Strikker i herdig på Still Light, men selv om eg er kjapp forsvinner garnet sakte men sikkert så ganske snart må eg over på sjerfet…Ganske irriterende når eg kunne tenkt meg den tunika`en i går!
Har så lyst til å eksprimentere med litt farger på den, men eg får bare smøre meg med tålmodighet!
Dessuten har eg fått skrevet noen Postkort! Har du? Planen er å skrive 10 i dag for da kjøper eg ei ny frimerkemappe i morgen 🙂 Er koselig å skrive 🙂 Jaja nå skal eg heller sløve meg litt her i Go`stolen, ja for eg er trossalt ikkje noe mer enn ei lat megge……*fniser*

KOS DEG OG HA EN
INNHOLDSRIK SØNDAG VIDERE

Go`klem fra ei Godtroende Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #urbanknit #urban #kult #hips #stilig #hekle #gratisoppskrifter #freepattern

1 kommentar

Siste innlegg