VLOG: NOK EN STRESSA DAG…

Klikk midt på bildet så kjører filmen 🙂 

 

 

Foruten nye deilige koseklær så bare MÅTTE eg ha disse KULE Kaktusene m/potte
og den søte mini Fredslilja!

 



Foto: Gro Andersen / Design: Bitta Mikkelborg

 

Tenkte at siden eg er noe ute av drift om dagen så kan du jo KOSE
deg med disse flotte NORSK designene!!

 

 

ISSMELTING LUE OG VOTTER
Bildet over

 

 

 

 



Lunamon Design

ELLEN HAT NORGE

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei Fortsatt Opptimistisk Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Så søte kaktuser. Jeg er også veldig glad i dem 🙂 Egentlig vil jeg bare ønske deg lykke til, og god bedring. Vet ikke hva annet jeg kan si, men jeg følger med på bloggen din. Ønsker deg en fin kveld. Klem fra meg.

    2. Huff, stakkars deg… 13 stikk 😮 Jeg hadde krepert….. Håper du har fått slappet godt av i stolen din i kveld, det fortjener du!
      Sparkjøp ja, jeg ELSKER å shoppe garn på den butikken! Helst til hekling, men også strikking.
      Venter i spenning på svar på blodprøvene dine i morgen, krysser fingre og sender deg massevis av gode vibber og varme tanker til deg <3

    3. Bente: Eg kjøper også en del garn der og eg elsker butikken!! De har ABSOLUTT alt for å ha en herlig dag ? Koseklær, gode kremer og såper + garn- blir neppe bedre, eller jo! Det er også rimelig ??

      Eg krysser fingre grene for ok svar fra legen og at dette kan fikses ?? Tusen Takk for omtanken ???

Siste innlegg