VLOG: NÅ TAR ME HELG!

 

Klikk og Snurr Film 🙂

 

For vel gjennomført dag så langt plukket eg med meg de 2 andre Kaktusene i dag! De hadde kun tatt inn 4 og nå er de ALLE sammen MINE! JuHuuu

Dessuten fikk eg verdens lekreste kort i posten i dag! Har du sett sånn arbeid? Dette broderiet er mønster til Latviske votter og det er rammet inn i et paspaturkort og sendt til meg 🙂 Dette er smått,
det skal eg love deg 🙂 Tusen Takk Mona, det var nydelig og nå henger det på døra mi 🙂 


Den optimistiske planen for kwellen er muligens å komme seg i mål med vrangborda!
Skal være ca 4 cm så det er overkommelig, men velger å ikkje stresser over det 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #broderi #kaktus #helg

3 kommentarer
    1. Håper legen snart finner ut hva som er galt fatt i kroppen din, det må være så slitsomt å gå med hjertebank og slikt over tid… Godt at dere fikk handlet, men jeg krysser fingre og satser på at junior sine ribben er like hele 🙂
      Ha en fortreffelig flott helg, og god bedring til dere begge <3

Siste innlegg