NYDELIGE LUER – NORSK DESIGN


Maria Louises Design

Maria er et fyrverkeri når det kommer til pinner/garn og nå har hun jammen meg også designet
2 aldeles NYDELIGE luer! Begge luene er strikket i Sandnes Garn Merino, altså, dette er noen skikkelig gode, myke og kløfrie luer og det er ingenting å utsette på lua i sin helhet!
Til STOR glede for mangen av dere har begge disse luene norsk strikkeoppskrift 🙂

 

 

 

 

VAFFELSTRIKKET LUE
Bildet over
Str 1-3 år/ 4-8 år/ ungdom-Dame

 

 

 

 

 



Maria Louises Design

 

Denne luen er til minne om Maria`s mor som nylig døde av kreft <3 

 

 

FARMORS LILLE BIE
Bildet over
Str 1-3 år/ 4-8 år/ Ungdom-dame

 

 

 

* * * *

Ahaa for en deilig dag så langt! Dette trengte eg! Formen er sånn tålig bra og eg har det så fredelig! Jepp, kun meg, strikketøyet og film på Netflix 🙂 Ute skinner sola og himmelen er blå, krysser fingrene for at Jr suser ned over bakkene og har stålkontroll på ski og staver! Blir spennende å høre om dagen!
Mulig han uansett kommer til å kjenne det i kroppen i morgen hihi Stiv som en stokk liksom haha

Husker tiden i Skisporten med stor glede! Nesten hver eneste helg var eg til fjells, ja enten det var snø eller ei! Var det barmark, ja da sprang me opp og ned bakken og trente til vinteren! Ååå det var gøy!
Dette kan du si dabbet av da eg valgte å gifte meg med en mann som IKKJE hadde skia på da han ble født! hehe Jojo eg fikk han med i Siddishallen noen ganger, PÅ SKJØYTER og han prøvde virkelig, men eg skjønner vel litt hvorfor han ga opp haha Tro hvordan det hadde vært å tatt på han et par slalomski og bare sånn forsiktig dytta han utenfor en bakke?? Ups! Var eg sadistisk nå? MoHaaa

Tja, nå skal eg bare fortsette å nyte ettermiddagen og kose meg! Durer en tur på butikken før eg skal hente Jr og så er det vel hjem å stelle pent med en garantert utslitt Jr 🙂 Kanskje eg bare MÅ ha litt mer tulipaner?? Ja hvis det er mer igjen! Kun 28 kr betalte eg for 7 stk på Rema i går!
Mestergrønn rett over gata tok de 75!! Jepp, det svarer seg med en Rema i nabolaget hehe

KOS DEG OG HA
EN FORTSATT HERLIG
ETTERMIDDAG OG KWELL!

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #norskestrikkeoppskrifter #pattern #norskdesign #strikkeilue #lue #hat #marialouisesdesign

1 kommentar
    1. Fine luer!
      Ja, en nydelig dag! Jeg har vært ut og ruslet meg en tur på 1 time 😉 godt for kropp og sjel…kan anbefales!! 😉

Siste innlegg