Tante er fortsatt Gal

STRIKK DEG DEILIG LUE OG VOTTER TIL PÅSKEN

  • 09.03.2017 kl.17:51

tincanknits

I morgen er det akkurat 4 uker til alle landets skoleelever springer hjem fra skolen! Jepp, da er det Påskeferie og det er en skamdeilig ferie med tanke på at våren garantert er kommet godt i gang!

MEN, lue og votter hører også til i en Påskeferie, ja enten du skal på fjellet eller gå tur på Jærstrendene, ja for det kan være kald vind på kysten og nordavinden kan fortsatt røske deg i øra :) Dessuten er det ALLTID kjekt med ei flott og lekker lue :)

RIDGELINE
Bildet over
Fra størrelse Baby til Voksen Large

* * * *

Da ordnet det seg slik det pleier for snille jenter-Amira både kjører og henter Jr på trening så nå kan eg bare slappe av og ta kwell med god samvittighet over dagens innsats :) Havnet jo midt i rushet på vei til tannlegen, men rakk akkurat frem i tide! I dag ble det stramming av streng + på med gummistrikker. Håper virkelig Jr slipper unna migrene denne gangen! Det å stramme strengen er virkelig en trigger!

Ellers kan eg ikkje skjønne at eg GLEMTE å skrive kaffi på handlelista......DET betyr jo at eg nå må innom butikken i morgen likevel.....HELDIGVIS har eg nok til i kwell og i morgen tidlig :)

Svippet innom Garnbutikken her i Tananger i dag og fikk kjøpt meg en 80 cm rundpinne i 2,5 -
Det trenger eg når eg skal strikke vrangborda på tunika`en på ny! Håper virkelig at dette blir ei god helg hvor eg er litt sånn SpidiConsales! Ja kanskje eg blir FERDIG med tunika`en?? JuHuuuu
Gleder meg sånn til å bruke den :)

Håper din dag også har vært fin? Planer for kwellen? Beina høyt med strikketøyet?

KOS DEG OG NYT
KWELLEN :)

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :)

#strikk #strikking #Knit #knitting #hat #lue #votter #mittens #strikkeoppskrifter #pattern

4 kommentarer

Solveig

09.03.2017 kl.18:13

Hei.

Har du prøvet garnet fra.

http://ullrommet-ingeborg.blogspot.no/p/garnet-mitt.html

Det er nydelig og kortreist.

Har bare strikket prøvelapp men woow( Tiden streker ikke til så det er ikke allt man rekker)

Ha en god kveld.

Solveig fra Hundvåg

Vibbedille

09.03.2017 kl.18:20

Solveig: OJ! Det har eg ikkje sett før! Skikkelig Mohair garn er jo deiligog det er jo rett her ute på Jæren jo! Hvor? Har de mye å velge og hvilken prisklasse ligger det i ca? Dette MÅ eg virkelig ta å sjekke ut nærmere :) Takk for Tipset :) Ha en herlig kwell du også :)

Victoria Larsen

09.03.2017 kl.18:48

Så stilig mønster :)

Solveig

09.03.2017 kl.19:55

Garnet er handfarget det blir ikke noe " alle" har samme farge av,så hver hespe blir spesiell. Du kan også komme med farge ønsker.Hun har nok ikke kilovis av det,men tar i mot bestillinger Ikke billig,men nydelig. Ikke ulikt Telespinn sitt garn.Jeg traff henne på strikk og drikk i fjor.

Solveig

Lenker

Les mer i arkivet » Oktober 2017 » September 2017 » August 2017
Design laget av Silje Lien Design