ULTRA DEILIGE KOSEPLAGG – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER


Marte Helgetun

 

Ja hvis ikkje disse designene er deilige, ja så vett`kje eg, men eg ramla pladask! Skikkelig sånn kryp inni og kos deg genser, HUSK tjukke lodder og pysjbukse så kommer du til å ha det helt HIMMELSK! GIVE IT TO ME!!!

 

 

BESTEFARTRØYE
Bildet over
Opp til 125 cm i brystvidde

 

 

 

 

 



Mate Helgetun

 

FROKOSTGENSEREN
Opp til 136 cm i brystvidde

 

 

 

 

* * * *




Gjett ka eg skal KOoOSE meg med!?!?! Jepp, eg er ganske YR for denne tunika`en kan du tro
og nå har eg KUN 3 striper igjen! JuHuuu


Jadda, eg har dilla litt for mye i dag kan du veta! F.eks når eg sko dusja så fant eg jo på at eg gjerne skulle barbere beina og stelle føttene litt extra og DET tar jo litt tid og såååå måtte eg jo stella håret mitt siden eg vaska det i går og så ut som ei huldra! Sånn går no dagan og når eg endelig satte meg ned for å strikka var Jr sulten så da svingte eg middagenlike godt, den gjorde meg forøvrig sløve så at eg endte 2 timer langt under dyna! MEN NÅ?? Nå er eg opplagt og fullstendig klar for kwellen!
Har planer om å se “Senkveld” også så eg skal IKKJE tidlig i seng! JuHuuuu

 

Etter forrige innlegg ble det etterlyst bilde av ScrubbeKremen eg kjøpte og her har du den 🙂
Den lukter JULEKAKE haha! Jepp, den er laget på Mandler og Valnøtter og den både SER ut som
og LUKTER som Kransekakedeig, men akk den var herlig! Kjekt med 40% 🙂

Nå håper eg du også har hatt ein fine fredag og at kwellen blir deilige!
Blir det sofakrok og strikketøy + Gullrekka eller??
Tenker eg ser på serien min, Jr tvang meg til å se “Modern Family” og eg skal sei eg kose meg ja
Herregud for en gjeng herlige mennesker! LIVET!

KOS DEG OG NYT
HEILE KWELLEN!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Rangleklar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #Knit #knitting #pattern #norskestrikkeoppskrifter #norskdesign #koseplagg #storeplagg

5 kommentarer
    1. Oæææ – no er det min tur å dåne😍😍😍😍 eg bare elsker Marte Helgetun sitt design😍 Å du, den tunikaen din blir råstilig, spent på å se lommene😊

    2. Bjørg Valum: Eg også gleder meg til å se lommene hehe Inni hodet mitt ser det helt perfekt ut i allefall hihi I morgen tror eg at eg skal rekke opp vrangborden nede og få den riktig før eg starter på lommene, bare sånn for å ha det gjort så sparer eg det kjekkeste til slutt 🙂

    3. Elske Marte Helgetun sine design. Trur æ må kjøpe det siste heftet hennes.
      Æ e ferdig med min still light og e megafornøyd. Hadde den på når vi va på foreldremøte og æ fikk utrulig mange kommentara 😁. Blir garantert flere av den sorten. Tusen takk for super hjelp. Ha ei flott helg 🌞

    4. Bente Solskinn: Så gøy! Det er en utrolig kjekk tunika å strikke og eg har allerede flere i hodet 🙂 Snart ferdig med min 🙂

Siste innlegg