GLADE FARGE OG STERKE KONTRASTER


 

SHALLABAIS! Da er eg ganske straks klar for å leke meg litt med farger og det er litt å velge i og eg vil jo bruke ALT! Driver med litt tørrtrening her i Go`stolen og det er jammen ikkje enkelt å velge!
Det er lommene som skal få smake på litt farger tenkte eg så dette blir vel nesten som en Pippi Kjole!

En skikkelig GLA`Kjole som skal bli gøy å bruke! Kanskje eg svinger nål og tråd også noen plasser??Hvem vet hva den Gale Tanta finner på!

MEN! Først skal eg leke litt voksen og være “steil”, dvs eg skal rekke opp vrangborda nede på tunika`en og strikke den på ny! Ja for du vet, sparer man det kjipe til slutt blir det ofte ikkje gjort
og eg hadde irritert meg GRENSELØST på den der vrangborda!

Tusen TAKK for mange oppløftende tilbakemeldinger ang Kauni og Vask i maskinen!
Da kommer det til å gå som en lek det også! Et kjapp svingom i maskinen på Ullvugge vil nok gjøre susen og en dråpe Milo eller 2 så spares eg for masse arbeid. Ja det er jo litt tungt, for ikkje å snakke om en EVIG tørketid når store plagg vaskes for hånd 🙂 Ååå men eg GLEDER meg til
å vise deg denne tunikaen! Blir helt KNALL!

Meeeen, hvilke fargekombinasjoner skal eg velga da??
Eg har 2 lommer, dvs eg trenger 4 farger som skal danne 2 kombinasjoner!
Eg får tygge litt på dette mens eg strikker vrangborda på ny 🙂


 

SE & NYT:

Det ER et EVENTYR! Elsker farger og det er så GØY! JuHuuuu

Jr er blitt servert frokost på senga, den besto av myke skramla egg, godt stekte pølser i miniatyr biter og myke tomatbønner! Jepp sånn må det være når man nesten ikkje klarer å tygge! Snakk om å være øm og vond! Godt det kun står på noen dager og Paracet hjelper da litt 🙂

Der kom jaggu meg regnet også så her er det bare å nyte dagen! Amira kommer litt senere
og skal spises “Habbiser” med oss og kanskje det blir en film eller 2?
Me får se hva dagen bringer og den blir sikkert god!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #yarn #garn #kauni #farger #gladefarger #sterkekontraster #gøyåstrikke #terapiforsjela #fargeeldorado

6 kommentarer

Siste innlegg