KOSELIG AVSLUTTNING PÅ EI FIN UKE


Kali Dahle

Fin måte å avslutte uka på dette vel? Alle, ja og da mener eg ALLE liker vel et søtt lite lam??
Eg liker sauer og lam i alle fasonger, ja eg liker t.o.m Griser, men det er mest for å “irritere” Ali haha Jepp, det har blitt noen strikka varianter på han, men også noe søte små i keramikk med nisselue.
Man har det da ikkje mer morsomt enn hva man lager til selv 🙂
En litt sånn grisete humor fra min siden hehe

Å ja, me ha en ganske stor Sau sittende her på sofaen, nemligen Elton-The Sheep 🙂

 

 

CROCHET LAMB
Bildet over

 

 

 

 

 


Er i grunnen veldig klar for en sløv kwell bare for å følge opp etter en noe sløv, men herlig søndag!
Ja det endte med at eg sovnet klaske rett ut her i Go`stolen og eg våknet en time senere da Milo sto
å hylte på terrassen og ville inn! Skylder på at dette er grunnen til at vrangborda IKKJE er ferdig!
Joa, eg kunne ha felt av nå, men eg bare må ha den litt bredere, syns den bør være ca 5 cm 🙂
Derfor blir det mest sannsynlig ikkje lommestrikk før i morgen Hmmm Eg som hadde gleda meg sånn!

YES! Siste uka alene! Gleder meg masse til Ali kommer hjem, ja for helt ærlig?? Eg er ganske sliten ja…..Selv om eg ikkje akkurat har slitsomme dager så er det det å være alene om ansvaret liksom….+ at eg liker ikkje å lage middag hver dag! Eller, det er greit nok å LAGE middagen hvis noen bare si HVA eg skal lage, skjønner?? Er ikkje alltid Jr heller vet hva han vil ha og det verste svaret eg vet når eg spør hva skal me spise er : “Eg vet`kje!

Ære være Ali som fixer det hver eneste dag! Det skal bli godt å legge noe av ansvaret over på han. Bare det at han f.eks har rydda kjøkkenet før me legger oss eller før eg står opp om morningen er himmelsk! Åååå det er ganske herlig å få en FERDIG kopp kaffi i hånden når man står opp også….
Du kan si eg savner Ali på mange måte og eg gleder meg til et stykke Halom (Verdens beste ost) og en liten kopp med krutt sterk kaffi med masse sukker! JAMMY!

Nok en gang må eg si: Ære være dere som er alene, spesielt da med barn!

Da gjenstår det bare å rigge seg til her med kaffikopp og fjernkontroll, Jepp, for i kwell starter det NYE episoder med “Huskestue”! Dag Otto og Kristian er helt KONGE + at eg får utfordret meg litt når det
gjelder allmennkunnskapen 🙂 Skikkelig kjekt og koselig program 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#crochet #lamb #pattern #cozy #soft #toy

1 kommentar

Siste innlegg