HERLIG UKESTART + EN KOSELIG GRATIS OPPSKRIFT


 

YES! Før eg kom meg i seng i går kveld fikk en ENDELIG felt av vrangborda på Still Light Tunika`en! Nå er eg så og si i mål for lommene er ikkje så store og siden eg skal foreta noe drastiske fargeskift blir det bare GØY! JuHuuu Trooor eg har bestemt hvilke kombinasjoner eg skal gå for, mulig eg svipper innom i løpet av dagen og viser deg 🙂

 



Kamila Krawka Krawczyk

Jada, som sagt; om mindre enn en måned så stormer ungene ut av skolen fredag ettermiddag og det er Påskeferie! Alle vet jo at EGG står i fokus, også LAM! Jepp, man serverer jo PåskeLam til middag en av dagene 🙂 Så hvorfor ikkje kombinere de to? Ja egg og lam?? I steden for å træ de evinnelige kyllingene nedover egga (Som garantert er traumatisk for kyllingen) er det vel ganske stilig å bruke et lam?? *Forvirret*

Uansett, disse syns eg var GALstilige!! Bææææ

EASTER EGG COZIE
Gratis oppskrift


 

* * * *

Da er siste uke som “Alenemamma” startet og eg går inn i den med friskt mot samtidig som lillehjernen prøver å finne ut hva me skal ha til middag de siste dagene….Et EVIG kaos å komme på noe!

Nå føler eg at menyen spinner på en rull og det blir færre og færre forskjellig retter og eg bare gjentar meg selv så i dag (Ja eg vet det er mandag) blir det ChilliSuppe 🙂 Føler for noe enkel, men GODT! Er evig takknemlig for at Toro faktisk har både spiselige og veldig gode produkter! Ali har rett og slett vært FOR lenge borte hehe Man kan meget sjelden spore Toro i skapene her når han er hjemme siden alt han lager er fra bunn av med alle råvarer, men me har overlevd og har det helt fint 🙂

I morgen tror eg me skal ha noe Laks! Jepp, det ligger i fryseren, Ali hamstrer slikt av og til og nå må eg imponere og svinge en type LakseWok eller gjerne bare helt plain med poteter, rømme og salat? Tja, uansett kan det blir godt med litt fisk. Muligens me tar noe spagetti på onsdag? Sausen har me hjemme på glass(!!!) så eg trenger kun en kjøttdeig og pastalageret er velfylt ennå 🙂

Jadda, da er me jo nesten i mål så gjenstår det å se hva det blir på torsdag? På fredag når Ali kommer hjem blir det som sagt muligens TacoFredag! Tror neppe han går i taket av det, men med tanke på tidspunktet han kommer hjem på passer det i grunnen greit. Eg skal tross alt hente hjem Helgekosen, hente Jr OG hente Ali på flyplassen kl 16 så tiden er begrenset! Tror ikkje det lar seg gjøre å lage maten etter flyplassen! Da står vel hele leiligheten på hodet og det flyter kofferter over alt!
Kjenner eg Ali rett så blir det vel dusj og rett i senga etter rimelig kort tid!

Han skal nemligen være på flyplassen i Beirut torsdag natt kl 00.00, flyet går halv 3 til Tyrkia hvor han lander i 6 tiden, så må han vente til 9 før flyet går til Gardermoen. Der må han også vente, helt til kl 15 og så lander han altså kl 16.10 på Sola, så ja, eg tror han er rimelig trøtt ved ankomst!

Men nå!? Nå skal eg steke noen lapper og servere Jr på senga! Opp og hopp- skolen venter!
*Mamma Poeng* 🙂

 


KOS DEG OG HA EN
FLOTT UKESTART!

Go`klem fra ei ganske våken Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #hekling #knit #crochet #stilllighttunic #stripestrikk #gratisoppskrift #freepattern #easter #eggcozy

0 kommentarer

Siste innlegg