STRIKKEKAFÈ – HAVNA I TANANGER – VÅR EGEN PERLE


 

Du snakker meg og å blir lurt trill rundt! Gikk hjemmene fra i 17 tiden, sol, 9 grader og eg slengte bare på meg dunvesten…..Kommer ned i Havna….STIV kuling og vel så det, det regnet ikkje akkurat,
men sjøsprøyten sto langt opp på brygga og eg skal love deg DET var kaldt!

Men sett bort fra det så ELSKER eg Havna vår! Ja etter 17 år i Tananger er eg vel gjerne
snart for en Bu å regne? Eg elsker i allefall dette stedet!
Om sommerene er det helt MAGISK å sitte her ned på bryggene <3

Røykepausene i dag ble ikkje tatt på brygga kan du sei, men inni et illeluktende verksted haha
Men alt går om nøden er stor nok 🙂

 


Atmosfæren på Kystkulturen er så hjemmekoselig og herlig, men jo mer det blåser ute jo kaldere blir det inne. Noen kaller det sjarm når veggene er skjeve med sprekket hehe eg kaller det
selvforskyldt forkjølelse! Men det var så HERLIG og KOSELIG å treffe likesinnede
LIVE og skravle uten å være Online!


Den ene fine genseren etter den andre, på rekke og rad!


Me var vel ca 20 stk i kwell og skravla gikk flittig og til tider høylytt da me ble presantert for hva Utbyggerene har planer om her ute i den lille “Verdenen” vår! HØYBLOKKER på rekke og rad ned til Havna og bryggene!??!?! Eneboligene som ligger der? Ja de er det bare til å vlse over!

Lurer vel mest på hva som feiler de som sitter å styrer! Tror heile gjengen må ta seg ei PERA!
Nå er det virkelig på tide at me går til AKSJON!

Selv om det var kaldt (Eg kunne hatt på meg noe mer ULL) så var det ein Gjille kwell
og har temperaturen steget til neste gang så blir det nok en tur 🙂


Det ble virkelig en grå og iskald kwell!

Men du? Bor du i Omegn, ja så er det BARE å komme!
Ingen som biter, bare koselige damer heile gjengen 🙂
Annen hver tirsdag kl 17.30

Neste gang er Tirsdag 28. mars!
KOM OG BLI MED!

Nå har eg pakket meg inn i pysj, ullsokker og teppe, i koppen har eg HOT kaffi og her skal eg sitte 🙂
Er halvveis på Lomme Nr 2 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIGE KWELL 🙂

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikkekafe #tanangerhavn #kystkulturen

4 kommentarer
    1. Det er utrolig koselig med strikkekafè! Her har vi strikketreff eller hva de kaller det egentlig. Uansett hva det heter,- kjekt er det uansett 🙂 Ser at dere alle sammen storkoser dere på strikkekafèen, det er så herlig å ha et slikt nettverk rundt seg. Og godt å ha et sted å tusle til, strikke, hekle og snakke sammen å le <3

    2. Åååå så koselig med strikkekafe og greier og jammen blir den genseren din flott, nydelige farger. Her begynte det å blåse nå, da er det godt å være inne med en hobby eller to 🙂 Ha en fin kveld <3

Siste innlegg