TRÅDFEST TIL KVELDS


 

Nå har eg lade ut og koblet meg til opplading igjen! Var helt fullstendig UTlada da eg våkna halv 6
i morges, merkelig følelse, akkurat som om eg hadde sprunget 2 maraton i går, selv om gårsdagen bare var sååå kjekt med den PERFEKTE avsluttningen! Tror generelt sett eg er ganske sliten nå sånn på det javna så eg ser frem til helga med Ali hjemme 🙂

Da eg hadde kjørt Jr på skolen sprang eg gjennom Rema og henta med meg kaffi og fisk til Milo,
var hjemme før halv 9 og langt under dyna før 9 🙂 DET er SKAMDEILIG å kunne gjøre det!
Satte alarmen på kl 11 og våknet i grunnen i fin form. Tok meg en lang dusj og fikk vasket håret
og kviknet i grunnen godt til! Har sendt melding til Jr om at han tar bussen hjem i dag for eg
føler for bare å sitte her å lade som sagt 🙂

Blir jo så GLAD når eg ser på strikketøyet mitt
og det er ikkje mange stripene igjen før eg feller lomme Nr 2!

 


Eg syns lommene på Still Light er HELT magiske! Lange og dype med muligheten for å leke litt med innerlommene slik eg gjør 🙂 Det verst kjekkeste er at eg er på nippet til å bare fortsett på en til!
Ja en til tunika altså! Galskapen vil ingen ende ta! Woop Woop!

Har litt sånn ideèr i hodet, noe litt villere og andre litt mer moderate 🙂 Mulig det er på tide å bli voksen?? Næææ Ikkje så farlig, man må leke mens man kan 🙂

Nå, hva med deg da? Har du fått en Still Light på pinnen? Ikkje det? Skremmende siden den er på engelsk? Da kan eg begynne med å hjelpe ved at du går inn på DENNE SIDEN – der har du starthjelpa (Katalysatoren) Der etter er det bare å spør hvis du lurer på noe, det enkleste er å “ta meg”Facebook Chat`en. Har faktisk hjulpet ganske mange nå med å komme seg over den engelske syka *ler* ALLE er nå enige om at det var MYE enklere enn først fryktet:)

Oppskriften til Still Light Tunika kjøper du HER!

Tja, da er det bare å surrer videre mens eg tenker som det knager over HVA eg skal strikke etter TrådFesten?? Det er nesten som panikken melder seg her gitt…..KANSKJE eg skal få ferdig f.eks Sofies Mamma? Der mangler eg en vrangbord og strikke ned armene fra raglan, dvs ikkje så mye + eg har jo også noen flere prosjekt på “Hold” hehe Har liksom litt lyst å leke mer med Kauni da….
Ja jo eg har jo
Colorize som er halvveis! Det kan eg strikke på 🙂 Greit med stripestrikk når planen er
å fortsette på serien eg ser på 🙂 Done Deal!

KOS DEG OG NYT
EN FABELAKTIG ETTERMIDDAG!

 

Nå skinner jaggu sola her! WOW!

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #kauni #stilllighttunic #tunika #pattern #strikkeoppskrift #massefarger #stripestrikk

1 kommentar
    1. Så flotte farger kan man ikke annet enn å bli glad av 🙂
      Sitter enda å tenker på å strikke meg en ny Still Light, men enn så lenge har jeg tre andre prosjekter å holde på med, deriblandt uglejakka til Pinneguri, så her er det og stripestrikk 🙂
      Ha en fin oppladnings onsdag 🙂

Siste innlegg