STRIKK FLERE BARNEBUKSER – NORSKE OPPSKRIFTER


Ann-Kristin Fugleberg

Du kan si at ønskene om flere barneklær og da spesielt bukser har ramlet inn her! Skulle jo nesten tro det er en Baby Boom der ute hehe Eg kan jo innrømme at eg ble litt fristet selv, nei nei, ikkje til flere småtroll, men å STRIKKE til noen små! Det er noe av det kjekkeste eg vet! Det er jo så stas når de små springer rundt i det du har strikke 🙂

 

MELLOWBUKSA
Bildet over
Str Newborn – 6 år

 

 

 

 

 



Ann-kristin Fugleberg

 

MELLOWSHORTS
Str Newborn – 4 år

 

 

* * * *

Ble i grunnen en noe mer sløv ettermiddag enn først planlagt! Joa, eg har strikket noe striper før eg våknet av mobilen som ringte! Ja det ble da en liten halvtime på øyet! Hmmm tror da skal bli herlig
å forskyve den døgnrytmen min litt kjenner eg! Savner det å rangle litt og i allefall sove til kl 9!
Når eg nå våkner sånn kl 05.15 og ligger bare å dupper OG venter til alarmen skal kime,
DA er det gått for langt!

Nå blir det nok strikking i allefall for mor mi kommer en tur, dvs eg kommer ikkje til å sovne igjen hehe

I morgen er det torsdag og SÅÅÅ er det FREDAG!! JuHuuuuu

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei noe sløv Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #baby #toddler #babystrikk #barnestrikk #norskestrikkeoppskrifter #pattern

3 kommentarer

Siste innlegg