BARNAS SOMMERGARDEROBE – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER


Britt Viken

Det er tydelig at også eg er på god vei inn i den der BabyBobla! Kanskje det er på tide at småfolka
i familien får utvidet SommerGarderoben sin??

Har jo ei lita nå som er blitt hele 6 mnd ALLEREDE!! Er jo en perfekt alder å strikke til, fortsatt små plagg, men ikkje alt for dille 🙂 Tror om eg må bryte mine egne regel og gå til innkjøp av noe
Mandarin Petit!?!??? Ja eg liker jo egenlig dårlig å strikke i bomull, MEN kan strekke meg
til litt Petit eller Petunia!

 

 

 

OLIVIAS SKJØRT
Bildet over
Str 1-8 år

 

 

 

 

 

 



Britt Viken

Dette kunne eg tenkt meg! Så herlig når hun kryper rundt til sommeren!

 

 

YUKA SETT
Str 0 mnd – 6 år

 

 

 

 

 

 



Britt Viken

 

TORDSHORTS
3 mnd – 3 år

 

 

 

 

 


Britt Viken

 

SARAHS ROMPER
0-24 mnd

 

 

* * * *

*Sommerfugler* i magen! I morgen er det FREDAG og Ali kommer hjem! *Dobbel Lykke*
Han reiser i natt, altså natt til i morgen, flyet går kl 03.00 fra Beirut via Istanbul til Gardermoen og så videre til Stavanger hvor han lander kl 16 – Så JA, det blir en LAAANG reise!

Tro om eg får gjort det eg hadde tenkt før me kjører til flyplassen i morgen?? Egentlig ikkje så mye, men NOE må eg liksom gjøre for eg regner med at ALT står på hodet etter at han har tømt koffertene! KAOS i ordets rette forstand, ja verre enn gaveoppakkinga på Julafta liksom! Tenker eg kommer til
å sette meg ned MIDT i kaoset å spise OST og drikke Arabisk Ekspresso! Woop Woop!

Jr skal på skjøyting i dag med klassen (ENDA mer utgifter i skolen denne måneden!) så eg må på kjøkkenet etterpå å koke kakao, rart det der, men noen ting henger bare sammen og er selvfølgelig en SELVFØLGE! Ja som skitur, appelsin og kakao og skjøying og kakao! Men det er GODT da! Jammen GODT de har bygd inn den der Sørmarka Arena nå, ja for væreutsiktene for utendørsskjøyting er ikkje bra! Da Amira gikk på skjøyter der var det ute UTEN tak og DET var KALDT det! FYSJ!

Håper han ikkje er så mørbanket, blå og øm som Ali var da han prøvde seg hehe Jr har tross alt viktig trening i kwell da det nærmer seg Gradering litt for fort nå! Det er virkelig krevende det han holde på med nå og me øver teori flere ganger i uka! JEPP, ka du tror? ALT skal han kunne….på KOREANSK!
Det er neimen ikkje for pyser, men som vanlig; Han imponerer meg virkelig!

Da er det på tide å kjempe seg ut av teppet her å reise seg opp! Dagen har startet!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTREFFELIG FORMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei fortventningsfull Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #baby #barn #toddler #barnegarderobe #sommergarderobe #norskestrikkeoppskrifter

 

0 kommentarer

Siste innlegg