LEKRE SOMMERSJAL – GRATIS OPPSKRIFTER


Johanna Lindahl

Det er slettes ikkje bare i vinterhalvåret det er godt med et sjal, NOP, sommeren er absolutt en riktig årstid for å meske seg med lekre sjal! Sjal som er strikket eller heklet i et lett og godt bomullsgarn, lacegarn, lin eller ja, du KAN også bruke ALPAKKA! Tro det eller ei, men det kan
faktisk være veldig behagelig!

Et sjal over den nye sommerkjolen er lekkert eller til en topp og shorts, men OGSÅ til badedrakten/bikini`en på stranda! Supert (og kledelig) over de solbrente skuldrene eller lett knyttet rundt livet om du glemte ut bikinilinja!! Jadda, et sjal har mange bruksområder så her er det bare
å meske seg i flotte farger og herlige garn!

Disse 2 som eg har her er heklet og det er svenske oppskrifter, ikkje bare det, men de er gratis! 

 

 

 

LOST IN TIME
Bildet over
Gratis og svensk oppskrift

 

 

 

 

 

 



Johanna Lindahl

 

SECRET PATHS
Gratis og svensk oppskrift

 

 

 

* * * *

Hmm tror eg føler meg litt handlingslammet i dag! SISTE dag hvor eg er NØDT til å stå opp kl 6
i allefall! JUHUUUUU bare det krever en svingom gitt! Det eneste eg gjøre er å fixe senga vår,
ja du vet, Milo har sovet på Ali sin side i snart 3 mnd nå! Men, det eg gjorde var å pakke dynene inn i et stort fleeceteppe (HVITT, det er nå svart…) og ellers har hans side vært innepakket. Skal i allefall støvsuge soverommet og slenge moppen over gulvet. Har heldigvis rent sengetøye liggende 🙂

Har tenkt å hente hjem Helgekosen og tilberede Taco`en før me henter han så kan me bare spise når me er sultne, regner med at Ali er KJEMPETRØTT så garantert at han vil sove noen timer!

Ellers får eg bare ta dagen som den faller seg! Kommer vel bare til å tvinte rundt meg selv hehe
Blir som den første Date`n dette her hehe Lett hjertebank og smårødming! HAHA

Får se hvor vidt me kommer til å tastes i løpet av dagen, mulig eg svipper innom en tur i kveld? Men du kan jo følge med oss på SnapChat (vibbedille) i dag så skal eg se om eg husker å filme haha

Nå er det på tide å riste liv i Jr og få han på beina 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG FORMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#crochet #hekle #sjal #sommersjal #svenskehekleoppskrifter #patttern #bomull #lin #merino

8 kommentarer
    1. Hjelpes meg så nydelig Lost in time er!
      Den er lagret. Helt forelska unåde mønster og farger. Jeg som du klør i heklekroken på denne tiden av året.
      Kos deg idag, håper timene går fort.

    2. er sååå kjekt å høre hvor glad du er for din eldkede er tilbake,,Nyforelsket igjen,,herleg

      1. Det er absolutt ingenting feil med å promotere andre designere og deres oppskrifter så lenge det gjøres skikkelig og at det ikkje levner noen tvil om hvem som eier oppskriftene. Det skal også godt gjøres at eg klarer å strikke eller hekle alt eg blogger om 😉

Siste innlegg