NY SOMMERVESKE? OPPSKRIFTER


Julie Schappert

Sommeren er NÆR! Sommeren vil si spreke farger og morsomme vesker, ikkje sant?
Gøy er det å hekle + at det går fort! Spesielt når det er tjukk nål og tjukt garn, på den over her skal du bruke heklenål nr 7, Digge Di Digg! Finn den noen freshe farger og sett i gang 🙂
Det er gjort på en BLUNK skal du se 🙂

Det er gøy med ei veske til å stappe et håndkle og strikketøy oppi og bare legge i vei på
en liten tur ned i havna eller stranda 🙂 Eg VIL ha SOMMER i år!
Nå begynner det å bli noen år siden sist faktisk hehe

 

 

CLUSTER CLUTCH
Bildet over
Heklet

 

 

 

 

 



Julie Schappert

 

RAINBOW START TOTE
Heklet

 

 

 

 

 



Julie Schappert

 

ENDLESS SUMMER BOHOBAG
Heklet

 

 

 

 

* * * *

Som sagt så dro Ali og eg ut på en liten (litt lang) tur i dag hehe Ja det var laaangt ut på bygda så GPS`en fikk kjørt seg hehe Snakk om å være lokalkjent haha Kommer eg ut fra Sandnes på
“den andre” sida så eier eg ikkje stedsans og eg vet slettes ikkje hvor eg er hehe Fy søren det er greit med sånn GPS på mobilen, hadde ikkje klart meg uten 🙂

Legger ikkje skjul på at det har vært litt trøbbel med bilen vår og det var vært litt sånn Bob-Bob når og hvor den kom til å stoppe, så det var godt å få Ali hjem og ordne opp 🙂 Han gjorde det ENKELT i dag kan du si hehe Me kjørte altså ut på tur og kom hjem med en…..

 

….NY Bil 🙂 Vel å merke en bruktbil, men dog MYE nyere enn den me har 🙂
Føles veldig greit og avslappende, det var eg som kjørte den hjem og det gikk som en drøm! Skal bare ha den innom Mekonomen å sette på noen gummiringer- That`s It 🙂 = SUPER fornøyd!
Endelig fikk me SVART bil igjen 🙂 Var i grunnen ikkje fortrolig med den blå me hadde 🙂

Men NÅ!?? Nå er det på tide å hente frem strikketøyet, Hmmm eller en kwil!? Får kjenne på det litt tror eg for nå begynner Ali å mase om me skal kjøre tur!?!? Søren ikkje fred å få HAHA

KOS DEG OG NYT
EN FORTSATT FIN SØNDAG

Go`klem fra ei Meget Fornøyd Vibbedille 🙂

#hekle #hekleoppskrift #sommerveske #veske #hekleoppskrifter #nybil #opel

10 kommentarer
    1. Gratulerer med ny bil. Skjønner godt at han vil ut å lode i nybilen. Syns det er så spennende å følge dæ på snap og her inne og få ideer og inspirasjon til både håndarbeid og andre ting. Ha en strålende fin Søndag!!!!

    2. Gratulerer med ny bil— . Greit og ha en som vil gå når du trenger den.
      Blir litt masete med det samme MANNEN er hjemme igjen, men du venner deg til han—😀😀
      Har han husket å skryte av deg som klarte deg så bra mens han var ute og reiste—-??

    3. Ellbjørg: Jepp, han var veldig fornøyd og stolt av oss da alt var på stell da han kom hjem hehe Fornøyd var han også med oppverting av mat på fredag 🙂

    4. Gratulerer så mye med ny bil. Bare det å føle sikkerheten når man tar korte turer fra a til b. Ikke like lett med tog og buss da. Håper du får en flott uke.

Siste innlegg