SKJØNNE SOMMERPLAGG – NORSK DESIGN OG OPPSKRIFTER


Marte Helgetun

La oss nå krysse fingrene for en sommer med korte skjørt og lekre småkjoler! Ble jammen ikkje mye av det i fjor og eg kjenner at det er ganske trist! Er jo så herlig å bare svinse rundt i småplagg
og la leggene “kjenne” litt på sola! *Blendahvite*

Skjørte over og kjolen under er i et hefte som heter “HverdagsFavoritter” og inneholder flere Go`Biter 🙂 Ved å gå inn på linkene under bildene kommer du til Marte Helgetun sin salgside. Der kan du da altså ENTEN kjøpe KUN oppskriften til skjørtet eller kjolen under, eller du kan velge hefte MED eller UTEN garn! SÅ greit og så enkelt 🙂 Sånn kan man da like det??

 

 

 

LOMMESKJØRT
Bildet over
Opp til 110 cm i hoftevidde

 

 

 

 

 

 



Marte Helgetun

 

ALVEKJOLEN
Bildet over
Opp til 114 cm i overvidde

 

 

 

 

 

 


Marte Helgetun

Lekker liten sexy sak dette her? Denne kan jo brukes til hva som helst, ja det kommer jo an på hva du stasher den opp med 🙂 Kjolen finner du i boka “Strikketid” og ved å klikke på linken under her kan du velge om du kun vil kjøpe boka eller om du vil kjøpe boka + garn til kjolen, altså: Opp til deg 🙂 

Noterer ned både boka og hefte eg på den evige Ønskelista mi 🙂

 

 

 

TØFFE “LILLE SORTE”
Bildet over
Opp til 144 cm i overvidde

 

 

* * * *

Ok, da er i grunnen dagen godt i gang her og Ali og eg står på farten og skal “Ut på Tur”, ja og sure er me sjelden, men eg ser bare frem til i kwell for da skal eg SLAPPE AV! Godt det ikkje er flertall av slike dager hehe Krysser fingrene for at alt får i boks slik som me ønsker 🙂

Har i grunnen noe på Hjertet som eg vil velte ut her inne på bloggen, men eg får se om eg får samlet tankene i løpet av dagen så “spytter” eg det gjerne ut i kwell 🙂 

KOS DEG SÅ LENGE 🙂

Go`klem fra ei Mega Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #Norskstrikkedesign #norskestrikkeoppskrifter #martehelgetun #hverdagsfavoritter #strikketid

 

2 kommentarer

Siste innlegg