HVEM LIKER VEL IKKJE UGLER? Uhuuuu – KOSELIGE OPPSKRIFTER


Knitty Momma

Det er kjekt å hekle DILL, eg elsker det! SOm eg har sagt mange ganger så er våren del ultimate dille tiden, ja om bare været er heklevennlig så er det deilig å sitte ute å dulle 🙂 Hekle mange ugler og du har masse fint som kan pynte opp litt til Påske eller bare nå utover våren og sommeren 🙂
Eg har mangen sånne Crazy Rabbit som pryder litt av “bildet” her 🙂

 

 

HATCHING OWLS
Bildet over

 

 

 

 

 



Knitty Momma

Ser jo helt herlig ut vil eg påstå! Morsom med litt sånn utenom, iallefall for bildene sin skyld 🙂

 

 

OWL COCOON PHOTO PROP
Str Newborn – 12mnd

 

 

 

* * * *

Ahaa i dag var det virkelig tungt å stå opp! Våknet kl halv 7, men krøp under dyna igjen og før eg visste ordet av så var kl halv 8! Jaja har ingen hast for noen, men eg føte meg helt skambankt da eg sto opp! det har vært MYE Hit og Dit de siste dagene og eg kjenner at eg MÅ roe ned! Eneste me må i dag er bare å levere inn noe papirer på Biltilsynet, men det frister så lite å gå ut! Hørt om REGN!?? Skikkelig pisseregn skal eg si deg! Fysj a meg! Har bare lyst å sitte inne å STRIKKE, sove og ikkje tenke!

Eller er eg VIRKELIG skuffet over mange strikkedamer! Fy for noen holdninger det er DER UTE!
Eg er mildes talt SJOKKA! Det er noen diskusjoner på Facebook og jaggu meg blir det skrevet mye rart der! I går kwell skrev eg Dette Innlegget og jaggu meg var det mange som syns det var helt på trynet hehe Mange mener at når man kjøper en oppskrift så eier man den og kan gjøre hva man vil!
Til en viss grad kan du det, men du kan IKKJE kopiere den og dele ut til andre! Den er KUN for
PRIVAT BRUK og da kan du låne den bort til dine nære og kjære, skjønner?

Nei nå må eg ha noen mer kaffi og prøve å få kroppen i gang! Er virkelig en TUNG dag!

KOS DEG OG STRIKK
AV HJERTENS LYST 🙂

Go`klem fra ei litt oppgitt Vibbedille 🙂

#hekle #hekleoppskrift #owls #ugler #copyright

4 kommentarer

Siste innlegg