FREMDRIFT OG MASSE PÅ GANG

Egentlig så går dette rimelig kjapt å strikke bare eg plukker det opp og faktisk strikker!!
Har i grunnen blitt lite av det nå den siste uka! Mye farting hit og dit, men håper eg virkelig det roer seg ned. Er straks ved kneet her på buksa mi og når eg passerer kneet fortsetter eg slik som
OPPSKRIFTA tilsier. Forelskelsen til Kauni bare øker på og det er virkelig deilig +
at det blir så fint i kvaliteten liksom, skikkelig deilig!

Leggene har eg på en måte regnet meg ut til i hodet mitt for å få den til å “treffe” oppskrifta hva angår maskeantall over kneet 🙂 Er ikkje så vanskelig som du tror å strikke lang bukse
med utgangpunkt i kortbukse 🙂


Ellers er det i grunnen MAGISKE endringer her i heimen! Drastiske faktisk, ja med stor WOW-faktor!
Sånn Pang-Pang kjørte me ut å så på en sofa i går! Me falt pladask og kjøpte den på flekken!
Eg har lenge hatt lyst på en lys sjesalong, men falt altså for det motsatte hehe Med 2 svarte Reclinere, mørkebrun spisestue ble det for mye med en 3.farge i møbler så da ble det svart da hehe
Men fy søren FOR en sofa! Den kan du virkelig krype opp i og bare kose deg!
En skikkelig herlig Armkrok-Sofa hihi

Teppe som ligger på sofaen til høyre har eg strikket selv, det er Curve of Pursuit og du finner oppskrifta  HER + Den lille søte Chihuahua er heklet og du finner du HER

Som vanlig når man kjøper noe nytt så er man utålmodig med å få det hjem, men me hadde
i sjans til å få dette digre beistet med oss! *Måtte tenke*


Da me kom hjem gikk eg inn på Finn.no og la ut en
Småjobb annonse og i løpet av en halv time fikk eg napp! Så allerede kl 21 kjørte en unge kjekk kar å henta sofaen på Sandnes og kjørte den hjem hit.
Skikkelig BRA service til en meget rimelig penge! Kan virkelig anbefale deg å legge ut en slik annonse.


Sånn var stua da eg sto opp i går. Var i grunnen fornøyd, men stua var liksom stengt noe eg har syns hele tiden. Alltid et ork før du begynner for rotet forflytter seg, eller ikkje rot, men det er så mye som følger med når du start vekk en salong og skal ha inn med et “monster” hehe

Skal legge ut bilder av den “nye” stua når resten av småtingene er på plass. En ting er sikkert og det er at stua ble KJEMPESTOR fordi den ble åpnet opp på en måte! Vet du hva det BESTE var??

Han som leverte oss den nye sofaen tok med seg den gamle salongen!! Woop Woop!
Det var det egentlig bare å kaste!!! Ja eg fortalte deg jo hvorfor? Halve den ene sofaen var HELT nedsunken + den andre var nesten “skinnløs” i setet. Virkelig på tide å skifte den ut!

Fikk litt SJOKK da eg kom inn i stua her i morges! Hjernen er liksom ikkje skrudd på ennå så magen snudde seg litt da eg entret stuedøra hehe Men det var DEILIG å krype opp i hjørnet med kaffikoppen

Nå gjernstår egentlig bare den siste finishen og så HÅPER eg det ikkje blir for lenge før stua blir malt!

NyBilen måtte overnatte på Mekonomen i dag hehe Plutselig ramlet det inn med biler og vår ble skjøvet til sides siden me sa me hadde bil!! Jaja får den i dag fresh og fin 🙂 Da blir det nok bare
å hente hjem helgekosen og rett og slett NYTE helga 🙂 Du og eg får skravles etter hvert 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN FORMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #strikkebukse #romper #kauni #ribbestrikk #nysofa #curveogpursuit #chihuahua

12 kommentarer

Siste innlegg