NY STUE – ETTER 9 ÅR!!


Sånn, da er vel stua omtrent ferdig, kun noen småting som skal på plass og noe annet skal kjøpes (Som puter/tepper) Ble jammen ikkje så verst om eg skal si det selv 🙂
Stua ble mye luftigere og ikkje minst større!



Her er den nye KoseKroken, i allefall om eg skal se en film etc,
skikkelig digg å ligge inne i hjørnet her skal eg si deg 🙂



Stolene me kjøpte i fjor kom også mer til sin rett vil eg si 🙂



Er i grunnen bare denne kroken som det bør gjøres noe med 🙂



Ahaaa HERLIG! Dette blir fra nå av min utsikt, i allefall i kwell!



Slik så stua ut før, eg har alltid syns den har vært så avskåren(?) Ja det blir jo det når man ikkje kan går RUNDT møblene hehe Begge gulvteppene har me også kastet og me skal finne
et mer passende kan du si, litt mer moderne 🙂 

Nå er GarnLageret mitt om ikkje enda FULLERE! ANGST! Men snille Ali har lovet meg at han skal RIBBE det for meg! JuHuuu Da blir det for meg å legge ting fint på plass 🙂 DET skal bli etterlengtende herlig! Du skjønner når du ser dette bildet:

 


Alt det eg hadde rundt meg tidligere er nå bare stuet rett inna for døra….Sukk&Stønn….



Alt dette var også i stua…står nå i gangen og venter på sortering! ALT i baljen hadde eg på gulvet under bordet ved min side hehe ALT mulig dill som eg på et eller annet tidspunkt har brukt for hehe Men DETTE er det slutt på nå! Det eg har gjort er at eg har tatt den stive “StrikkeLykke” veska mi som kan stå og putta oppi det mest nødvendige og satt rett bak sofaen,
så slipper eg er i allefall å gå mange meter hehe Skjønner?? 

Så ja, du kan si det sånn at me har seriøst RIBBA og skurt stua noge så dualikt
kan du tro og det er helt HIMMELSK!

Vettu ka eg har gjort? haha Eg tok meg først en LANG skikkelig VARM dusj! Var gjennomfrosset!
Har nemlig kjørt Amira en del i dag + me har i grunnen vært hit/dit i dag og eg var SÅÅÅ kald da eg kom hjem halv seks og sååå sliten! Etter dusjen måtte eg jo fjonge meg med noe eg fikk i posten…..


Dette var skikkelig deilig! Føltes ut som om eg dro av meg ansiktet!! Silkemykt etter på! 🙂
Å ja, eg Oj`et med litt til Jr store GLEDE & FRYD! hehe

Nå skal eg bare krype godt opp i kroken her, mulig eg strikker det får eg se om eg orker, men eg skal
i allefall slappe av! Amira har vært her i dag og hun har drevet HEKKAN med meg!
Bare ta en titt på SnapChat (vibbedille) HAHAHAHA

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL,
DET SKAL EG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei utslitt, men akk så fornøyd Vibbedille 🙂

#nystue #interiør #rydd #vask #nyemøbler #mybeauty #facemask #fredagskveld

12 kommentarer
    1. Så fint det ble:) Godt å se at du fikk ballene på plass til slutt 😉 Skulle jammen vært med og ribbet det garnrommet ditt og sett på alle skattene:)

    2. enmillionmasker: Amira er ikkje sann! Eg gikk rundt her vettu, akkurat som ei utslitt vaskefilla med krakken og ballene på slep, ja for ballen skulle opp kosta ka det kosta vil hehe

      Kan ikkje du bare komme her på husmorferie?? hehe

    3. Det ble knallfint:) nå er det bare å nyte helga I den flotte stua. Håper det er meldt fint vær på dine kanter om onsdagen, da skal jeg en svipptur til stavanger og håper på fint vær 🙂

    4. Hei. Måtte vise gubben bildene av stæsjet du har ryddet bort fra stolen din, så han fikk se at det ikke er bare meg som har slike “reder”. Gleder meg til gjesterommet er ferdig oppusset for da skal jeg rydde i mitt garnet! Tusen takk for fine babyoppskrifter!! Nå blir det mye fint til farmorgullet!! Ha en superduper dag!! Klem herfra.

    5. Hilde: Eg gleder meg til me kommer til Garnrommet!! Det stikker i magen når eg tenker på det hehe Mange som bruker mine Garnrom-bilder til å søke forståelse hos gemalen haha Kos deg masse ??

    6. Alltid like kjekt med fornying. Så er det oftest alltid noe som følger med videre, selv om man kjøper nytt og fornyer ting.
      Slik som glass bordet ditt. Jeg har samme, og det har fulgt meg lenge, til “ergrelse” for mine barn som synes jeg burde kvitte meg med det…
      Men jeg liker det så godt…:)

    7. maiken: Eg og liker det veldig godt! Ungene syns me bør få oss et større bord hehe Egentlig så irriterer det meg litt også for uanset hvor mye eg gnikker så er det støvet litt etter hehe Men det er jo stilig da 🙂

Siste innlegg