UGLER – DENNE LUA SKAL EG HA! -NORSK DESIGN OG STRIKKEOPPSKRIFT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Marion Rindsem

Ugler er virkelig Ålrighte dyr, ja eller fugler da, skikkelig kule kan de bli om du velger å putte de inn
i noe design, ja som i denne lua! Åsså i oransj og grått da! Det er jo helt KONGE spør du meg! Skikkelig herlig lue så den havner inn under Favoritter til eg får kjøpt den 🙂 Påskelue?
Jaja, det er ikkje kylling eg vet, men ei Ugle funker like greit det, bare prøv!

 

 

ULRIK
Bildet over
Str 3 og 8 år + Voksen
NORSK strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Marion Rindsem

 

KVIST
Str Voksen
NORSK strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

I går kwell sovna eg her i hjørnet på sofaen før Norske Talenter var ferdig! Stubba meg i seng halv 12 og sov til halv 9! Nå er eg nok utsoven vil eg tro 🙂 Trengte det virkelig!

Eneste som står på “programmet” i dag er å hente noen saueskinn på Randaberg 🙂
Skal ikkje fryse i vår stue ser du haha Syns bare det er så fint og da må eg prøve det ut! Gulvteppe må me også ha!!! Ja for hvis ikkje kan eg moppe gulvet under bordet/sofaen 15 ganger til dagen!
Har lyst på et lyst teppe, gjerne med litt mønster…Hmm…HVOR ser man på tepper?? År og dag siden me kjøpte teppe og da var det på noe som het “TeppeLageret” som nå er nedlagt.

Jaja finner vel ut av det etter hvert 🙂

Ååå kan tro eg GLEDER meg til mandag! Da blir det ENDELIG etterlengtet FrisørTid! JuHuuu
Da skal håret vaskes og stelles, skal farger alle de små grå, dvs “bunnen” på håret + eg skal friske opp stripene i håret og til sammen blir det som en Obrè farge i håret, fresht til Våren 🙂

Tenker eg bare strekket meg ut her eg sitter og tar meg en kopp kaffi til
og så blir det Tut, Kjør og Ut på tur til Randaberg:)

KOS DEG OG HA EN
DEILIG LØRDAG 🙂

Go`klem fra ei Utsoven Vibbedille 🙂

#knit #strikk #lue #uglelue #ugle #marionrindsem #merino #norskdesign #norskstrikkeoppskrift

1 kommentar

Siste innlegg