DRØMMEHÅRET 2017 – FLOKE FRISØR

//sponset

ENDELIG! I dag var dagen da eg skulle dulle litt med meg selv! Har liksom ikkje blitt nå når eg har vært alene, men så snart Ali landet på norsk jord fikk eg meg en time fortere enn fort skal eg si deg 🙂
Åååå det er så deilig! Stedet er som vanlig den herlige salongen
i Klubbgata 1 i Stavanger:
FLOKE FRISØR!

Byens grønneste salong – t.o.m eg kan gå der! Før var det å gå til frisøren en skikkelig trigger til migrene, men ikkje nå! Nei hallo, eg kan jo t.o.m striper og farge håret, noe som virkelig ga meg hodepine og migrene før, nå er det bare de skjønneste dufter som er basert på planter 🙂
Egner seg også godt for allergikere 🙂 ++ hele veien kan du si 🙂

Kan virkelig anbefale salongen i Klubbgata, men sjekk ut i din egen hjemby om ikkje det finnes en Floke Salong, da anbefaler eg deg til å ta deg en tur 🙂 Prismessig er det heller ikkje dyrere enn en vanlig frisør og mitt hår er i allefall super sunt og herlig 🙂

I dag hadde eg selskap på turen og der av alle de kule bildene! Ikkje alltid eg har med egen fotograf ser du 🙂 Slenger bare ut litt bilder og sender nok en gang STOR Takk til Eirin på Floke for en FANTASTISK Jobb 🙂 Nå vet eg også at Floke Salongen i Klubbgata donerer hår så hvis eg bestemmer meg for å gå KORT en gang – da skal håret mitt brukes til noe
mer fornuftig enn å bli sopet opp fra gulvet 🙂

 

Det er neimen ikkje bare bare med så langt hår, 4 timer i stolen tok den inkl en kjapp pause så det tar på litt og eg er ganske utslitt etterpå , men så verdt det 🙂

Nå skal eg bare slenge her i sofakroken resten av dagen vil eg tro, mulig eg plukker opp strikketøyet etter hvert og bare koser meg, trenger i allefall IKKJE tenke på hårvasken på noen dager – DEILIG!

KOS DEG OG HA EN
DEILIG MANDAGS KWELL 🙂

Go`klem fra ei hårfin Vibbedille 🙂

#hår #langthår #flokefrisør #striper #blondestriper #plantefarger #ettervekst #kulebilder

6 kommentarer

Siste innlegg