RAGDOLL – NOE ALLE SMÅ MÅ HA!


A La Sascha

Tror du på Kjærlighet ved første Blikk!?? Det gjør eg! Her sa det KLASK med en gang og eg føler absolutt behovet for å hekle en Ragdoll! Eg mener, den kan jo faktisk bare ligge å slenge litt på sofaen, ikkje sant? Ser liksom ikkje problemet! Gjør du?

Her har du 3 forskjellige Ragdoll å velge i, men hvis du går inn på sia til A La Sascha på Ravelry så finner du flere søte, vil si det er en for en hver smak 🙂 En Ragdoll er som et lite KoseTeppeDyr for de små, ofte et slik dyr som bare er ei fille når man står konfirmant, men som absolutt lever i beste velgående – MINNER! Det er DET det er og eg må nok lage en slik…..Ja for eg ble helt dønn
forelsket i den lille kaninen over her <3 

 

 

 

BUNNY RAGDOLL
Bildet over

 

 

 



A La Sascha

 

OWL RAGDOLL

 

 

 

 



A La Sascha

 

SHEEP RAGDOLL

 

 

* * * *

Oppe kl 7 og heile roen! Fikk en time for meg selv før han Ali kom ramlende inn i stua hehe Blir faktisk en tidlig tur ut for meg i dag også. Jr er syk og ligger flatt med halsen og han trenger litt “medusin” fra Rema, alt er relativt kan du si hihi Skal også hente Amira på verkstedet kl 9, hun har fått steinsprut i frontruta og skal få ny, dvs dette blir en kombinasjonsdag hvor me kan kose oss med begge ungene + me skal fortsette rydding og vasking!

Da eg kom hjem i går hadde Ali flytta begge gangene ut på trappa! Fullstendig STRIPPA så det er så vidt eg tør puste for å ikkje lage støv hehe I dag står kjøkken, bad og Jr sitt rom for tur.
Da kommer me nok i mål i løpet av dagen.

Planen senere er å ta en tur på StrikkeKafeèn, skal treffe ei eg ikkje kjenner som eg skal ta med så det kan jo bli gøy 🙂 Regner også med å levere Amira på verkstedet også i løpet av dagen 🙂

Nå må eg nesten hoppe i skoa, tror bare eg stikker avgårde i pysjen! Pytt Pytt liksom!
Men du får kose deg hele dagen og sleng beina høyt inni mellom 🙂

NYT DAGEN!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #ragdoll #oppskrifter #pattern #koseteppe #kosedyr #barn #baby #desmå

5 kommentarer

Siste innlegg