VIGGO – EN HERLIG BARNEGENSER IN ACTION

Da var endelig det lille nurket blitt stor nok for plaggene eg hadde strikket og lagt
i
BARSELKOFFERTEN hun fikk da hun kom til verden 🙂 Her er hun i ført den lekre VIGGO genseren og den har eg etter hvert strikket mangen av 🙂 Skikkelig deilige og myk barnegenser
som er strikket i RASMILLA Yndlingsgarn 🙂


Nå er den lille grandniesa vår blitt hele 6 mnd ALLEREDE! Syns jo nettopp hun kom til verden eg hehe Gleder meg til å strikke MER til henne etter hvert! Ja til storebroren Trym også 🙂


Oppskriften til VIGGO finner du inne hos Rasmilla, nemligen HER! Kan anbefale genseren på det varmeste, den er skikkelig gøy å strikke med litt finurlige teknikker 🙂 Størrelsen er fra 1 – 10 år 🙂
Hvis du har anledning må du prøve ut Yndlingsgarnet! Det kan du kjøpe
HER!
Lek litt med fargere! DET er gøy det 🙂

* * * *

Har litt KJØR her i dag! Hadde glemt at eg skulle ut i dag så eg fòr nå ut å fikk ordnet det ca kl 9!!!
Takk og pris at eg sto opp kl 7 hehe Ali og eg hadde planer om å SKRELLE leiligheten i dag og det har Ali gjort til gangs kan du si, eg har bare blitt SLITEN av å se på! Ja det går an det også! Men nå skinner hver en flis på badet, ja t.o.m VillaVent`en er STRIGLET og taket skurt hehe Eg har bare dandert på plass alle tingene etterpå, oppi alt dette har han også laget middag! Nå står han i vinkel på Jr sitt rom og fortsetter høy og lavt der inne hehe Skikkelig Vårvask, men jaggu trengs det!

Ja eg ER sliten! Har vært ute å kjørt igjen, og nå har eg bare dalt ned her hjemme og er helt matt!
Skal forsøke å lade opp litt for eg har virkelig lyst å gå på StrikkeKaf`e i kveld! Vettu!?? Da eg var ute
å kjørte var det HELE 11 grader ute! De var VARME og eg fikk lyst å ta på meg en kjole! JuHuuu
Tror faktisk at det er akkurat det eg skal gjøre! Putter nok et strikketøy i veska og legger i vei

Nå er det på tide å dytte litt middag i magen og få systemet i sving! Eg er dårlig å huske på å spise
så ja, det er herlig å ha fått hjem kokken hihi

Mulig eg stikker innom med litt KafèKos senere 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG OG KWELL 🙂

Go`klem fra ei POSITIV Vibbedille 🙂

#strikk #barnestrikk #knit #danskdesign #rasmilladesign #babystrikk #yndlingsgarn #danskestrikkeoppskrifter

1 kommentar

Siste innlegg