MUSEVISA – EG GIKK RETT I FELLE OG MÅTTE BETALE!

Kan tro denne dagen starta litt sånn stress, i allefall for min del hehe Ja eg kan le nå,
men fy søren GLOSENE haglet over Ali (stakkars!) i morges hehe

Han vekket meg med kaffi dag og informerte at klokka var 10!!! EG kom meg på beina fortere enn fy så kaffi`en måtte eg innhalere i stua! Me skulle jo UT og me måtte hente de Gaming Tinga som Jr hadde kjøpt FØR kl 12!!! Skulle jo tro at Ali som kjenner meg best visste at EG trenger minst 2 timer
på å rasle kroppen på plass, men han syns eg sov så godt og hadde da ikkje hjerte til å vekke meg.
Han e jo søde og da!

Når det kommer til meg og bloggen og hvordan eg “jobber” så pleier eg stort sett gjøre et innlegg delvis klar om kwellen, da er det for meg å avslutte det og publisere det når eg har morgenkaffi`en, dette var også planen i dag. Satte meg til rett og startet Pc`en…..DA startet GALSKAPEN!
Musa som eg nå har hatt i ca 6 år ville da slettes ikkje funke og eg eksploderte……
PÅ Ali selvfølgelig, han satt jo nærmest! *ler*

Eg klarer ikkje etter beste evne å bruke den lille “matta” til fingeren på selve Pc og når eg i tillegg skal Publisere bloggen på 50 Facebook Grupper ville det jo tatt en EVIGHET! Eg kommanderte Ali inn på kontoret der han leita høyt og lavt etter en reserve mus før han til slutt bare måtte avinnstalerte GamingMusa si og me fikk den koblet til min Pc…..bare det tok jo en halvtime! Eg var totalt på KOKEPUNKTET! Var ingen annen utvei enn å kjøre ut til Elkjøp å kjøpe en ny til meg!

Heldigvis skulle me uansett utover til Sandnes så me stoppet på veien. Superglad ble eg da
de fortsatt hadde verdens søteste og enkleste mus der ennå!
Lik den eg hadde JuHuuuu Betalte og var strålende fornøyd!

Da me omsider kommer hjem og eg pakker den opp finner eg ikkje den lille dingsen som man putter
i Pc`en så eg måtte hente Jr. “Kom å hjelp meg med musa”, sa eg. “Haha eg har jo bare kødda med den mamma,” sier han. “Ka då, meine du eg har kjøpt NY” sier eg “fordi den gamle tok kwell”

Jr ble helt HVIT i ansiktet og visste ikkje hva han skulle si!! “K e det?” spør eg SÅ begynte han å LE!!!!

Han hadde tatt en SPØK på meg i natt etter at eg la meg! Han hadde satt TAPE under musa og da virkelig den ikkje! Det er jo tross alt 1.april! Ja du kan si en LO godt, spesilet da eg så at det var en stor GRØNN Tapebit under musa……Tror verken Ali eller eg var våkne i morges for me så den jo ikkje! UTROLIG! Den gamle musa måtte me forresten grave ut av SØPLA, ja så forbanna var eg
i morges at den havna helt underst! hehe

Jr lurte på om eg var sur, men eg kunne ikkje annet enn å le hehe Første gang eg har gått skikkelig 5`på av hans spøker så han gliste i grunnen ganske bredt! *ler*

Me avsluttet turen vår i dag med en runde på Rema. Ali forandret på middagsplanen for i kwell og fant ut at han hadde veldig lyst på Ost&Kjeks så det måtte me jo handle 🙂 Er litt MAGERT utvalg på skikkelig gode oster der da, men me har likevel noen favoritter så mette blir me nok uansett,
kjekser der i mot har de mye godt av 🙂 Ved siden av skjærer eg opp litt frukt/grønnsaker som
Kiwi, Jordbær, epler, selleri, sukkererter og 2 typer oliven.

Eg har gjort alt klart så nå etterpå skal eg bare sette alt på spiseborde, ja for gutta har begynt å grynte og da nærmer det seg fòringstid! Selv blir eg GANSKE gåen i magen av ost, men ÅÅååå det er jo så SNADDER! Gi meg en skikkelig god Brie og Camenbert and I`m i HEAVEN lizm!
God eg har Afipran i hus hehe


Siden håret mitt var nyvasket i går kwell så eg ut som en blanding av ei Huldra og et Kråkereir i dag, der av denne frisyren, men troooor du at Ali kunne ha infortmert meg om at
eg gikk rundt å blottet mine…..


….SVARTE ører!!! Ser i grunnen verre ut enn på bildet!
Jepp, begge ørene er svarte rundt og bak det hele! SÅ KULT!
Han sa det når me kom hjem den knallen! Da var d liksom:“Gro, hvorfor er du svart på ørene?”

Eg var jo å farget/stripet håret på mandag og da skjer alltid dette og siden eg har problemer med å se mine egne ører har eg altså da HELE uka vandret rundt ALL OVER med SVARTE ører!!!
ÆDDE MULIG!??!?!? Kjekke mannfolk! *ler*

Jaja nå murrer det godt i tarmene mine også så eg tro bare me må starte mauling! Etterpå blir det Latskapen LENGE lenge for DA skal det STRIKKES JuHuuuu Har fått så mange KOSELIG meldinger
i dag og det er virkelig mangen av dere som nå denne helga starter på Still Light! SÅ GØY!
En del er kommet litt på vei så de første bildene har begynt å tikke inn. Noen av dere sender de på Snap, men når dere bruker 3 sekunders publisering, ja da klarer ikkje etter beste evne å ScreenShoote det! Send meg bilder på Chat`en på facebook. Hvis du vil kan du først legge meg til som venn: GroVibeke Najem

Hvis ikkje sender du det bare på Messenger 🙂 Eg samler bildene i egen strikkemappe
og så skal eg legge de ut her, inspirasjon for alle 🙂

SnapChat (vibbedille) finner du hele turen vår i dag, men sliter faktisk med
​å få ut noen av Snappene, men de kommer vel etter hvert 🙂

Da må du virkelig KOSE deg i dag, det skal eg 🙂 Ute skinner SOLA og det er hele 12 grader
(i skyggen) Kan neppe bli bedre siden det slettes ikkje er en AprilSpøk 🙂
Forresten, har DU blitt lurt i dag?? FORTELL!

KOS DEG OG NYT
HELE DAGEN 🙂

Go`klem fra ei Ekstatisk og SUPERGLAD Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #aprilspøk #nymus #musevisa #kos #lørdag #ostogkjeks

3 kommentarer

Siste innlegg