STRIKK TIL BARN OG BABY – NORSK DESIGN OG STRIKKEOPPSKRIFTER


Marte Helgetun

Siden det sikkert ikkje er alle som har sklidd ut på å strikker Still Light tenkte eg å friste med litt Nye design fra Marte Helgetun, Ååååå snakk om å få problemer altså! ALT frister jo akkurat like mye, spesielt når man har noen GullKlumper man kan strikke til <3

Har i grunnen vært kun på EGO-Strikk det siste året bortsett fra BarselKofferten til Alma Sofie, men det var jo i fjor og en god stund siden så SNART må eg få noe smått og lett på pinnene 🙂 Får satse på at eg trenger noe PiknickStrikk etter hvert, det betyr NOK en TurnusGruppe 🙂 Det går så bra så 🙂

 

 

SELESHORTS I LINE
Bildet over
Str 1-6 år

 

 

 

 

 

 



Marte Helgetun

 

BAGGY BUKSE
Str 1-6 år

 

 

 

 


 

 

 



Marte Helgetun

 

STRIPETE OVERALL
Str 1-6 år

 

 

 

 

 

 



Marte Helgetun

 

SELESKJØRT I LINE
Str 1-6 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sitter her med en skikkelig oppblåst mage kan du trygt si! Ahaaa dette var bare snadder for å si det sånn! Blir nok å nappe litt i osten utover kwellen også vil eg tro hehe I morgen må det nok bli en liten Mat-Streik for å komme i balanse igjen 🙂 

Kjenner i grunnen på meg at det muligens hadde vært fornuftig med en kwil i ettermiddag, men det er liksom alltid på denne nå eg blir sløv og da er det for sent å kwile liksom…..kommer garantert til å sovne her eg sitter i løpet av kwellen! *Gjesper* Får prøve med litt kaldt vann i fjeset sånn at eg klarer å fortsette med strikkinga :)Ja for det føler eg meg fortsatt UNDERERNÆRT på!

Jaja, kwellen er et faktum, telys og kubbelys er tent + man har kaffi koppen 🙂

KOS DEG OG HA EN
MAGISK OG FIN KWELL

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #norskdesign #norskestrikkeoppskrifter #martehelgetun

1 kommentar

Siste innlegg