KOSELIG PROSJEKT – GRATIS HEKLEOPPSKRIFT


Spin a Yarn Crochet
 

Kan umulig hopp over denne uten å bli forelsket! Eller hva?? Spiller ingen rolle om du ikkje har en liten å hekle den til, lag den til deg selv!!! Ingen blir for voksne eller for gamle for en sånn skjønnas!

Awww den var jo bare fullstendig BEDÅRENDE!! Eg har heldigvis noen små eg kan skylde på om eg hekler den! Selv pleier eg å gå inn i en sånn heklemodus på denne tiden av året, ja når solstolene sniker seg ut på terrassen liksom, da er det så greit med noe smått på kroken 🙂 Er jo helt PERFEKT
nå i Påsken vil eg si, spesielt om sola titter frem 🙂 *Krysser fingrene* 🙂 

 

 

 

RAGDOLL SPRING BUNNY
Hekles på nål nr 3,5 mm
Gratis Oppskrift

* * * *

Vettu? I går var eg det me på godt norsk kaller et VRAK! La meg halv 11, sovnet før eg traff puta
og våknet kl 8 i dag, omtrent akkurat like sliten! Det kjennes ut som om eg har løpt 2 hele maraton!
Er det mulig liksom!?? Føler meg skikkelig stiv, støl og murrete i kroppen! Nei eg er ikkje forkjøla så eg tror ikkje det er noe influensa på gang, eg er nok bare fullstendig utslitt!

Når eg tenker meg om har det ikkje bare gått i ett siden han Ali kom hjem, men eg har jo vært mer eller mindre siden 6.januar da han reiste og da snakker me 3 hele måneder i høy gir!
Det er nok nå smellen på det kommer tenker eg.

Eneste målet for dagen er å klare å vaske håret! Orket rett og slett ikkje da eg dusjet i går, nei, det er dømt til å mislykkes om eg vasker det stående i dusjen hehe Da blir det floker da! SÅ eg får stavre meg til foran dusjen og stappe hodet inn for nå er håret slik at det kan stå av seg selv 🙂 Hadde det ikkje vært for at eg har min egen herlige frisør som tar hovedstellet av håret mitt, ja så hadde eg klippet det kort! WRÆL! Eg er jo så glad i det lange håret mitt! Neida, eg skal nok få til en real vask i dag,
der etter er eg nok et sittende slakt etterpå haha

Satser på at eg orker å strikker for flere planer har eg knapt 🙂 Ali har entret kjøkkenet for Jr har bestilt Fahitas til i kwell siden han har bursdag i morgen 🙂 Jepp, lillegutt er 15 år 🙂 Det gledes 🙂

Skal bare svelge litt kaffi så tar eg meg en tur på badet tenker eg, freshe meg litt opp så blir nok dagen god den, det er jo trossalt LØRDAG og ikkje minst er det FERIE! Woop Woop!!!

NYT DAGEN
OG KOS DEG MAX

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #bunny #easter #cosy #koselighekleprosjekt #gratisoppskrift #freepattern

3 kommentarer

Siste innlegg