ALLE MÅ HA SIN EGEN UNICORN! – GRATIS OPPSKRIFT


Spin a yarn Crochet

Drømmer du om sommerfugler, såpebobler, alver og enhjørninger? Ja for ikkje å snakke om sukkerspinn og regnbuer….Jadda, me har alle vært små piker hvor “My Little Pony” var den store drømmen og hvem sier at alle drømmer må legges på hylla når me kommer til en viss alder??

Tull og TØYS! Ja i allefall om du spør meg! Har DU lyst på en Unicorn i sofaen, ja da SKAL du ha en Unicorn i sofaen, fortell meg hvorfor ikkje!? Eg har en Sau og ei Arne & Carlos dukke ved
navnet Rigmor 🙂 HA! Noen skulle vel ha nektet meg det *ler hjertelig*

Dette er et perfekt VårProsjekt! Enkelt og greit å ta med seg ut vettu, eg må som sagt alltid ha et lite prosjekt når varmen kommer – ikkje bare bare med et stor ullprosjekt da så eg må få
opp tempoet på denne kjolen min 🙂 

Men du, ka du sei? Skal me hekle oss en UNICORN?? JAAAAAA!
Oppskrifta er t.o.m GRATIS, så sett i gang!

Nå har du 2 figurer i denne NYDELIGE serien! Den først figuren finner du HER!

 

 

 

RAGDOLL UNICORN
Bildet over

 

 

* * * *

Jaja i dag er planen om myyyye ME TIME – eller i allefall KOSEtid med gutta mine! Det kan eg i allefall si deg! PLANEN pr NU er å gå å handle sammen med Ali og svippe mor mi hjem…Eg er ganske sliten så nå håper eg virkelig det ER ferie hehe Når me har fått hjem Påske-Kosen i dag skal dører
og vinduer boltes, en svippas innom dusjen og på med pysjen 🙂 HÅPER at det blir litt bra vær inn
i mellom og at vinden løyer slik at me kan få oss en strandtur eller 2, det gleder eg meg til!

Er kommet i gang med LommeØkingene og tenker eg lager et “Step by Step” innlegg på det også siden noen av dere har misforstått og kommet skjevt ut, like greit å få det med seg 🙂 Av og til kan muligens en engelsk oppskrift gå litt trill rundt når du ikkje er helt inni gamet 🙂 Når du bare har gjort “Set Up” runden riktig går det veldig greit 🙂 Bare vent å se 🙂
 

Eg må nesten bare komme meg på badet eg å kle meg litt sånn at me kan komme oss avgårde 🙂
Du og eg tastes etter hvert! Fine! Da har me en date!

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG FORMIDDAG 🙂

 

 


Ja du, fortell meg hva du gjør i Påsken?
Er du på hytta? Besøk? Hotell? Bypåske? Annet?

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #ragdoll #unicorn #toy #freepattern #gratisoppskrift #enhjøring

1 kommentar

Siste innlegg