EN KOSELIG IDÈ – GRATIS OPPSKRIFT


Catarina Bandeira

Av og til skal det ikkje så mye til for å få til den perfekte prikken over I`en 🙂 Søte små bokmerker som du kan gi sammen med ei god bok, eller en hel flokk til din egen notatbok 🙂

Eg bruker diverse slike bokmerker til strikke(notat)boka mi, ja her snakker med både hester,
griser og lepper hihi Ja, som sagt; Eg elsker dill og dubbeditter 🙂

 

BIRD PAPERCLIP BOOKMARK
Bildet over
Gratis Hekleoppskrift

 

Måtte bare innom en liten svippas når eg fant disse søteste PipPip`ene 🙂

Eg har sovet på sofaen, spist et par skiver og er i grunnen fortsatt like søvnig! Nei denne dagen ble sløv, men regner med det er fordi det egentlig er første dagen på evigheter hvor eg ikkje har foretatt meg noe nevneverdig! Tror rett og slett at kroppen er utslitt, blir en veldig lang fredag
i morgen om dette fortsetter hehe

Hmm kanskje eg bare skal finne meg en film? Ja og sulle meg inn i et teppe, legge strikketøyet i fanget og ha fjernkontrollen innen maktens avstand? Tja eg tror det 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

Go`klem fra ei sløv Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #bookmark #bokmerke #søtlitenting #freepattern #gratisoppskrift

4 kommentarer

Siste innlegg