EN SKIKKELIG FLOTT DAG

Søren ikkje verst når man kan stå på Sola Stranden kun i genser……Å fryse! *ler*
Jadda, blir lurt hvert eneste år! Ellers i verden er det vindstille og da blir det plutselig varmt i sola selv om det bare er 7 grader 🙂 Dvs me var tøffe i trynet da me var ute å kjørte
og lysten til å vandre litt i sanden ble for stor! hehe

Det er like rart hver gang når man kommer til Sola Stranden etter en lang vinter for elva som renner ut
i sanden finner alltid nye veier og i dag måtte me gå en lang omvei for i det hele tatt komme oss ned
i vannkanten 🙂 Me holdt oss på andre siden av “elva” da me fant ut at vannet uansett ikkje hadde noe badetemperatur HAHA Friskt og godt 🙂 Fikk lufta vettet og ikkje minst håret i det minste for på vinden kjenner man at man bor i vest 🙂

Det var masse folk ute å gikk i dag så det skal ikkje mangen solstrålene til
før verden våkner til live igjen 🙂


 

Vel hjemme igjen får man realiteten klasket rett i fjeset, men denne gangen sa eg NEI!
Nop, eg orker ikkje! EG trenger også hvile og det har eg fått noen dager nå, men eg trenger MER!
EG er heller ikkje frisk og eg lever med det hver eneste dag og time på døgnet, man må tåle litt!
Man må rett og slett lære seg å takle det, ja for dødelig er det ikkje

I dag tar me det uansett enkelt! 2 dager med saus, kjøtt (kalkun) og poteter er mer enn nok, DA er det NYDELIGE med et par Kg Reker! SMASKENS! Det og krabbe er faktisk den ENESTE eg kan spise uten å bli dårlig så dette måltidet skal NYTES 🙂 

Siste dag i ferien skal nytes for alt den er verdt 🙂

KOS DEG OG NYT DEN
DU OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei ØVEJIDDE Vibbedille 🙂

#solastrand #strandtur #vestlandsvær #kaldt #vår #havet #sandiskoa #friskluft

2 kommentarer

Siste innlegg