GALSKAP! -GI MEG STYRKE + 1 KG GARN

Hvis ikkje DETTE er galskap, ja så vet ikkje eg! Men, Babsy har nå fristet meg et par år med sine fantastiske tepper!! Ja hun har ikkje strikket bare ett, men flere og hvor håpløst kan det da være
å strikke hvis en og samme person orker det?? Hennes unnskyldning er at hun har ADHD, men hvis eg øker min medisindose et hakk en ukes tid så spinner vel eg også litt på høygir *ler*


Bildet tilhører Nina Babsy

Sjekk bare her sier eg! Det dama er fullstendig rå spør du meg! Dette er virkelig et DIGERT teppe
og mitt blir ca sånn, muligens litt mindre 🙂 Rart eg sier GALSKAP!?? Du kan se mer av Babsy sin Galskap HER INNE PÅ BLOGGEN HENNES! Vel verdt et besøk!
 



Dette er teppe eg vil strikke! Det er et ferdig mønster redigert til av Babsy i natt! Ja me er galne! hehe Må legge opp ca 300 m + strikke rundt og rundt noen runder, fell, klipp opp, swosj rundt med heklenåla noen runder –> FERDIG! Gid det var så lett! *ler meg ihjel*

Kanskje eg skulle strikket et teppe med meg selv på??
Ja til Ali vettu! haha Så kan han ha det opp på dyna si vettu hehe
Tror rett og slett Ali hadde DAUA! haha

* * * *

Nå er bilen akkurat som ny og det feiler den INGENTING! Deilig! Eg skal ut en tur å råne litt igjen!
Fikk akkurat sms fra Posten om at pakken fra AltIBox er ankommet og klar for henting! YES!
Da kan eg endelig skifte kanal! Er ganske LEI Tv3 nå kan du si hehe

 

Etterpå er det full fart hjem, plante seg i Go`stolen og rett og slett bare TA HELG!

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE FREDAG!

Go`klem fra ei Gal og Fornøyd Vibbedille 🙂

#galskapsattisystem #galskap #strikk #knit #strikketeppe #portrett #harrypotter

6 kommentarer

Siste innlegg