WOW! SJEKK DENNE DA!! – NORSK STRIKKEDESIGN OG OPPSKRIFT


Wenche Roald

Ikkje før eg har fordøyd VINTERSTJERNA så popper jammen denne også opp! WOW sier eg bare! Det er strikket nedene fra og opp MEN med Istrikka armer noe som er helt GENIALT!
Har gjort det ovene fra før og det ligger så fint kan du tro!  Det mest fantastiske er jo at jakka er strikket i
Karmin Supersoft! JuHuuu Dvs du kan også bruke Holst Supersoft! DRØMMEJAKKE spør du meg!

Anbefaler deg å snappe med deg denne oppskriften, enter for å kaste deg over den med èn gang
eller ved en senere og mer passende anledning 🙂 


Wenche Roald

 

 

BRITA
Bildene over
Opp til 115,5 cm rundt brystet
Norsk Strikkeoppskrift

* * * *

Kan tro gutta mine styrer på gulvet rett foran meg her! Du ser det, DibHassan og eg dro like godt innom Elkjøp når me var ute og der fikk me tak i både Grafikkortet og skjermen han skulle ha så da slipper han å vente i 10 dager på Posten, MEN det er tydeligvis ikkje bare bare å montere hehe
Håper virkelig de får det til….til slutt hehe

Eg kom over noen nydelige Sommerfugl Lavendel når me var ute så eg har plantet de første plantene ute for i år 🙂 Har ordnet 2 av staudene også så nå har me 3 potter med fine planter 🙂 Gleder meg til
å få flere hjem, skal i allefall ha en del hvite Margeritter 🙂 Elsker de blomstene, de hadde her ned på MesterGrønn, men eg nekter å betale 40,- kr stykke!!! Det er for mye hehe *venter på tilbud*

Mens DibHassan og eg var ute å fartet bakte Ali masse Pizzahorn og eg sneik til meg en bit og det smakte godt! Hadde litt Chillipepper inni og i den anledningen har eg et godt råd: Hvis du står å skjærer på chili, IKKJE klø deg i nesa etterpå før du har vasket hendene! OMG!

Ellers er eg godt i gang med det nye prosjektet mitt og så fort det er ro i stua igjen skal eg plukke det opp og fortsette, men gutta styrer en del så eg dropper det enn så lenge 🙂

I dag har det vært hele 18 grader her! Det brant godt i rompa da eg sto å plantet!
Burde muligens utnyttet det å fått litt farge på nesa, men får se det an i morgen 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #brita #wencheroald #jakke #karminsupersoft #holstsupersoft #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogger #strikkeblogger #strikkeblogg #blogglisten #tyntoglekkert

2 kommentarer
    1. Neste gang dere er i Sandnes og handler, kjør innom tronsholen hagesenter. Der har de spanske margeritter i alskens farger til kun 20,-

Siste innlegg