SKJØNNESTE PUTE – HEKLEOPPSKRIFT


Carolina Guzman

Tenk å hatt en gjeng med slike puter i hele sofaen ute i hagen eller terrassen!?
Skikkelig sommerlig og koselig 🙂 Du ville aldri vært alene der mer hehe Enkel er den også så du trenger ikkje være en dreven hekler for å fikse dette, det er rett og slett bare til å prøve 🙂

Våren og sommeren er den tiden av året eg pleier å hekle mest siden det er så enkelt å ta med seg ut! Bør virkelig passe meg for fristelser for nå må eg søren meg få strikket ferdig det eg holder på med
Har jo nytt prosjekt på gang og greier 🙂

OLLIE THE OWL PILLOW
Bildet over
Hekleoppskrift

 

* * * *

Det ble litt av et styr her i går med den Pc`en til DibHassan! Til slutt gikk han bare å la seg stakkars! Har var så sliten og ikkje minst fortvilet, det virker som Grafikkortet me kjøpte ikkje er kompertibelt med Pc`en og nå kan det virke som om hoverkortet er røket!?! Eg har jo ikkje fjøringa på sånne ting, men eg blir jo så leie meg på hans vegne og eg HÅPER virkelig det ordner seg! Det er trossalt MYE penger på spill noe som er dødskjipt, spesielt for en på 15 🙁 Krysser virkelig fingrene her eg sitter!

Mulig me kjører ut på Elkjøp i allefall og leverer inn Grafikkortet igjen, evn prøver med et annet,
vet bare at DibHassan er kjempelei seg og det er ikkje kjekt…

På den andre siden er det andre som gnåler og styrer og eg kjenner bare at nå er det rett før den berømmelig dråpen renner over kanten…Var skikkelig stressa i magen i går kwell så eg ble jo sittende oppe for det er døfødt å legge seg slik! Kjenner bare eg blir så irriterte! Så mens eg satt her å ulmet pga noe lå Ali langflat på gulvet her å prøvde det han kunne med DibHassan sin Pc

Tror rett og slett eg bare skal ta dagen som den kommer og håpe på positivt utfall! Hælene verker
og er vonde å trø på så eg tror bare eg sitter her eg, ja å kikker ut terrassedøra på de fine Sommerfugl Lavendelene 🙂 De er SÅÅÅ fine! Kunne tenkt meg en hel haug eg! Ja MANGE!!! Aha for en duft!

Det er nå i allefall SOL ute og temperaturen skal stige utover dagen så den fronten blir nok meget bra!
Kunne faktisk sittet ute å solet meg! Ja så fint er det! Får se hva som skjer 🙂
Håper du er like heldig med været 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN DAG!

Go`klem fra ei Rådvill Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #pillow #owl #owlpillow #easy #beginners #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten

0 kommentarer

Siste innlegg