NYTT PROSJEKT – STORKOSER MEG!

Tja, som du ser så havner eg jo rett som det er på glattisen og vel så det MoHaaaa Det som er så gøy er at det er akkurat like kjekt hver eneste gang og SPESIELT når det er deilig mønster fra Ann Myhre 🙂 Det er noen av de oppskriftene som er veldig gode å lese og ikkje minst å skjønne, selv om den er på norsk 🙂 ME LIKE! Ja eg kan vel si det sånn at alle de uavhengige Norsk designerene eg kjenner via oppskriftene er KJEMPEBRA! Det er temmelig mange år siden eg brukte et sånn masseprodusert strikkehefte fra en av de store leverandørene; LIKER IKKJE! Syns virkelig de er ofte elendig
forklart og ikkje alltid like gode å forstå!


2 rett og 2 vrang = SÅåååå HERLIG! Når det i tillegg er på tynn pinne (2,5) blir det himmelsk 🙂


Fargene eg skal bruke videre er Lime, Natur og Sjokoladebrun 🙂 Jadda, dette kommer til å bli en herlig barnehagegenseren til ei lita tulle 🙂 Nå er eg klar til å starte på mønsterborden og det er jo alltid like kjekt 🙂 Da skjer det en del og eg får også brukt alle fargene!
 

Oppskriften på denne genseren kan du kjøpe HER!

* * * *

Ok, her styres det enda med DibHassan sin Pc….Me gikk tilbake med alt han kjøpte i går og fikk nå pengen tilbake så nå er spørsmålet: Skal det kjøpes en ny Pc eller skal man “bygge” den selv? Hmmm De holder nå på å søke på nett, spør i hjelpegrupper og leter, leter og leter, men men så har de nå noe å gjøre da! Eg sitter bare her å strikker og er fornøyd med at ingen penger er gått tapt i prosessen hehe Det hadde vært trist for DibHassan. Enn så lenge kan DibHassan låne Ali sin Gaming Pc mens det legges en “slagplan” som til slutt sikkert enda bra 🙂 *OOoooptimist*

Du så den der SommerfuglLavendelen eg kjøpte i går? Ja eg kjøpte 2, plantet de en sånn sinkbalje
og etter ca en halvtime så den ene fullstendig ut! Ja eg vannet de begge i omplantingsprosessen slik som de sa på butikken. I dag tok en bilder av baljen slik den så ut i dag + eg hadde bilde rett etter plantinga i går, når me likevel var ute svingte me innom MesterGrønn og viste bildene. De kunne ikkje fortelle meg hva som hadde skjedd, men eg fikk NY plante 🙂 Nå har eg 2 flotte SommerfuglLavenden
i sinkbaljen så har eg en som virkelig strever i ei potte så får me se om den kommer seg,
men alt i alt er eg veldig fornøyd 🙂

At det ligger ledninger og andre Pc-dubbeditter over hele stuegulvet + 2 digre skjermer velger eg
å overse for eg vil strikke! Rydde får gutta gjøre når de har bestemt seg for HVA de skal gjøre 🙂
Eg kokte bare ei gryte med KyllingWiener og sa: “Maten er servert for den som vil ha varm mat”
Det var masse PizzaHorn fra Ali si baking i går så det er bare til å maule innpå for den som er sulten, kaffi har eg kokt i bøtter og spann og nå er det kwell 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #norskstrikkedesign #barnegenserengrankvist #annmyhre #nydeligebarnehagegenser #barnehagegenser #strikktopdown #topplisten #toppblogger #blogglisten #norskesstørstestrikkeblogg #strikkeblogg

4 kommentarer
    1. Lekkert! 🙂 nytt prosjekt her også; driftwood-funnet her hos deg tror jeg 😉
      Men trenger litt hjelp…kom nemlig ikke lenger enn 1pinne :0 der står det…etter øk1H, lm-hva er lm når man strikker??? Lm er for meg luftmaske…. kan du forklare vær så snill 🙂

    2. lene: hehe nå måtte eg sitte med både den norske og den engelske oppskriften for å skjønne hehe lm = løft markøren (Altså; Flytt den over på venstre pinne når du strikker 🙂

    3. Er det mulig!!!???? Så enkelt 🙂 🙂
      Tusen takk for hjelpa 🙂
      Ha en fortsatt flott dag 🙂

Siste innlegg