FREDAG – KLAR SOM ET EGG??

ENDELIG fredag og ferdig med det som skal gjøres! Nå kan eg forhåpentligvis bare strikke
og KOoOSE meg! Dette var skikkelig kjekt å strikke, anbefaler GLATT den herlig genseren til
Ann Myhre :
GRANKVISTKanskje noe å kose seg med i helga?? Garn har du garanter!?!

Eg strikker dne i Kauni på pinne 2,5 🙂 Eg har strikket en annen jakke til Ann Myhre i Isager Tweed
og eg fikk det liksom ikkje helt fint i det så Kauni er helt konge å strikke i, blir så fint og glatt atte 🙂


Ferdig med den ene mønsterborden og nå klar for hovedmotivet som på min skal bli Limegrønt,
blir veldig friske og fine farger sammen 🙂 Jadda, blir skikkelig Herlig helgekos dette 🙂

* * * *

Etter at eg hadde kjørt mor mi hjem i dag svippa eg innom skolen å hente DibHassan, han sto der med bandasje og ispose på venstre underarm! SAY WHAT!?!? Hmmmm Gymtimer kan være et farlig sted
å være! Læreren trooor det “bare” er en forstuelse så me ser det an. Me kjørte nå innom apoteket
å fikk med oss en støttebandasje og et par extra isposer. Han er liksom hoven et stykke nedenfor håndleddet på armens innside, der var han også blå – noe som har avtatt litt, men han kan ikkje vri armen?? Noen spesialister på området her inne?? Ja, det gjør også vondt…

Sånn ellers var det så fint inne i Stavanger i dag! Sol fra krystallklar himmel og et yrende liv!
Skulle ønske eg kunne vandret litt rundt å kikket! Garantert at Ali og eg må ta oss en tur om dette været skal vare 🙂 Da DibHassan og eg kom hjem sto Ali klar med herlige middag – JAMMY!
Nå sitter/ligger me her i hver vår sofaende å slappet bare av 🙂 DibHassan er ikkje helt god i den armen så me ser det litt an 🙂 Han er uansett bare et STORT smiiil for nå har me bestilt og betalt den nye Pc`en hans som han skal sette sammen og han er helt YR!! Gleder meg masse på hans vegne,
det blir så GØY! Like greit at han ikkje har Pc nå siden han har vondt i armen,
kunne blitt et problem hvis det hehe

ANYWAY! Nå trenger eg en skikkelig hårvask og en skikkelig HelgeDusj! Det er også så varmt og godt at eg kan ta på meg den ene kjolen Ali kjøpte i Libanon 🙂 JuHuuuu HelgeFin med andre ord MoHaaaa

KOS DEG DU OGSÅ OG HA EN
FORTREFFELIG FREDAG!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #norsstrikkeoppskrift #annmyhre #grankvist #barnegenser #kauni #karminsupersoft #holstsupersoft #karmintweed #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg

4 kommentarer
    1. Hvis det gjør vondt om du drar litt i hånda, så kan det nok være brist/brudd. Det bruker å være store smerter ved brudd, holder vel neppe med Paracet da.

    2. Stakkels dreng! jeg tror, jeg ville tage afsted på skadestuen/sygehus. Det kan være et brud, og det vil være godt at få taget røntgen. God bedring.

    3. Hvis det er ulykke/skade som er skjedd på skolen så bør et sjekkes og dokumenteres av lege, dette burde skolen vite! Skal også fylles ut skjema av læreren for skolens dokumentasjon. Om han har vondt ved rotasjon (tenk at han holder en tekopp inni hånda og skal snu hånda for å tømme den ut) kan det være brist eller brudd i det ene underarmsbeinet.
      God bedring!

Siste innlegg