SOL, SOMMER & STRAND – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT


The Noble Thread

Inspirert av Carolina Coast ble denne Nydelige Sommer/Strand Poncho`en til, den på bildet er jo
i akkurat de PERFEKTE fargene for en HavStrand! Lekkert! Den er strikket i tynn Lin noe som gjør den
helt suveren over en liten topp en skikkelig HOT sommerdag! Mmmm bare en avklippa jeans og en liten hvit topp under – Helt IN, lekkert og tøft på samme tid. I følge designeren er den veldig enkelt
å strikke og instruksjonen er pinne for pinne og du strikker den i et stykke med kun en enkle skuldersømmer. Her trenger du ikkje være proff og det liker me jo, ikkje sant?


The Noble Thread


CAROLINA BEACH

Bildet over
GRATIS Strikkeoppskrift
One Size

 

 

Sånn så det ut ved inngangspartiet da eg gikk i dag. Døren du ser her er inn til en bod og til høyre (utenfor bildet) er inngangsdøren, OGSÅ sennep! Skjønner du hva eg mener med at det er ikkje helt lekkert? Dørene burde i den MINSTE vært HVITE! Ikkje tro at eg IKKJE liker røde hus, mor mi har rødt og det er kjempekoselig, men disse leilighetene burde ALDRI vært rød, i allefall ikkje med sennep detaljer! Håper du skjønner hvorfor eg GLEDER meg til ALT blir lyse grått og hvitt!?? Anyway,
i blomsterveien er det også veldig trist her ute, men det har eg fikset i dag.

Mor mi har som regel bare kommet å plantet i denne kassen; Rødt, hvit og blått, helt greit,
men eg liker ikkje å plante i de fargene så i dag tok eg affære hihi

Eg hentet jo henne kl 12 og kjørte til byen, parkerte utenfor PlantasjeButikken i håp om Hvite Mageritter til 19 kr hehe Men sorry, det var bare på fredag, nå kostet de 40 hehe Jaja skal ikkje klage eg kjøpte jo et brett på lørdag til 15 kr stykke så eg har i grunnen nok,
men mange vil ha mer, ikkje det??

Når me kjørte fra byen dro eg mor mi med meg til EgensHage her i Tananger og der bare tok eg det eg ville ha selv om eg syns det var litt dyrt, men av og til må man bare ta det om det er det man vil ha 🙂 Fikk også kjøpt meg skikkelig “Rosebusk”hansker så nå tåler eg alt hva gjelder hage/jordarbeid 🙂 HERLIG!

Sånn så det ut etter at eg hadde plantet 🙂 Ble mye bedre ikkje det?
Alle de 4 blomstene i kassen er sånne som kommer til å henge litt utafor kanten 🙂

Bordet har eg planer om å spraymale litt for å fiffe det opp, men i dag blåste det for mye til det.
Etter bildet var tatt spylte eg rent og vasket lykta så nå er det faktisk kanskje friskt og fint 🙂 Den store svarte lykta KASTET eg!!?!??! Ja den var ikkje så fint lengre og de røde staudene som mor mi planta for noen år siden opp i her kasta eg…..! Det er NOE med meg og røde blomster!?!? Vet ikkje helt! Hmmmm Mulig det endrer seg når me får grå vegger??


Alle disse er ganske små blomster og de gule er sååå søte! Gule kjøpte eg fordi Ali liker det veldig godt og de rosa og lilla til meg 🙂 Friske farger så nå ble det så fint atte 🙂

Trollhasselen i midten er bare ei tjukk grein som eg fant


Tror de står litt i le her på trappa, nordavinden kommer i allefall ikkje inn her, verre er det med regnet…..Håper på KUN duskregn om det først skal regne 🙂


Da bare venter eg på Husmalerene da!?!?! HALLO! Noen som har sett de!??? *UTÅLMODIG*

 


Fikk også DibHassan sine Takkekort i posten så nå er de ordnet og gjort klar! Ble veldig fornøyd selv om det er helt enkle kort 🙂 Ali fikk OGSÅ pakke i posten i dag: 100 vaskefiller!!!! OMG! Han har oppdaget “Wish” nettbutikk! *ler meg ihjel* Microfiller har han kjøpt! Han skal ha på kjøkkenet, badet,
i bilen, i båten som han ikkje har, på hytta han ikkje har, ja og mor mi kan få og Amira må ha på kjøkkenet, badet og i bilen…..Jepp, han har planlagt HAHA

Sånn utover det verker hælene så mye at eg føler eg kan se de dunker!!! Sånn er det når andre har det verre(?) og eg må traske i vei!?? Jaja videre planer for dager er å sitte på RÆVA! Mor mi snakka om hun gjerne kom en tur i kwellinga hvis ikkje me skulle kjøre DibHassan på trening. Han skal ikkje på trening så da blir det gjerne besøk da…? Har uansett ikkje tenkt å gjøre annet enn å strikke
og se sløv ut HAHA

Er i grunnen i veldig godt humør, er så HERLIG når blomstene for sommeren begynner å komme på plass, ja man blir jo GLAD av blomster 🙂 Mitt råd er: Har du en dårlig dag, kjøp deg noen blomster
og sett de rundt deg, ja for på magisk vis så hjelper det på egen trivsel 🙂 + at du blir stolt av deg selv for hva du har utrettet 🙂 Er du der i mot så dårlig at du ikkje orker, spør noen om hjelp til å gjøre det koselig rundt deg 🙂 Ikkje for bare bare me tar blomster med oss på sykebesøk 🙂
Tenkt på det? Det gjør underverker 🙂

Men nå? Ny kaffi i koppen og opp med strikketøyet 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUPER MANDAGSKWELL 🙂

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knitt #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #poncho #sommerponcho #beach #carolinabeach #carolinacoast #strikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten

0 kommentarer

Siste innlegg