BARSKE MENN, TØFFE GENSERE

Claudia Finlay

Er da slettes ikkje bare me damer som syns det er kjekt med tøffe strikka klær, neida, både unge
og voksne mannfolk trenger syns også det er gøy! For oss strikkere er det ei heller alltid kjekt å gå “main stream” å strikke alle det andre gjør, derfor er det så flott med uavhengige designere som vet
å skape noe nytt med flotte mønster og detaljer 🙂 

 

 


Claudia Finlay

Denne er jo skikkelig lekker! Ja kunne tenkt meg den selv!

 

MEN`S SAILING SWEATER
Bildene over
Opp til 150 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Atelier Alfa

 

MEN`S WRAPPED PULLOVER
Opp til 132 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 



Jutta von Hinterm Stein

Denne kunne eg også tenkt meg, eller kanskje det kunne vært noe for DibHassan? Han trenger litt nytt til høsten og vinteren 🙂

 

MEN`S TRACKS I A FIELD
Opp til 145 cm rundt brystet

 

* * * *

Ja ok, da var en dag i senga over, men det er slettes ikkje over! Her kan me i følge tømmermenn bli sittende med ALT på halv 8 i både en uke eller 2!!! Det er vel å greit, men ikkje kall meg en løgner! Åsså fra voksne folk som man er nødt å forholde seg til! Me meldte denne vannskaden inn
tidlig høsten 2014 og nå er det det: “Me har aldri hørt om dette før!”

Nei, eg kjenner eg KOKER bare eg nevner det så eg dropper det enn så lenge 🙂

Tror bare eg tar opp strikketøyet og koser meg med gutta mine 🙂

KOS DEG OG HA EN
FINE KWELL 🙂

Go`klem fra ei noe fortvilende Vibbedille 🙂

#strikk #knit #menswear #menssweater #strikkedesign #pattern #strikkeoppskrift #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstrikkeblogger #blogglisten #tjukkgenser #strukturmønster

0 kommentarer

Siste innlegg