GRATULERER MED DAGEN TIL ALLE! HURRA!

Da gjenstår det bare å flippe kjolen over hodet og ta på seg skoa så er det ut å feire dagen 🙂
Håper alle har en fin start på dagen og at DU får feiret dagen slik som DU liker og som er best for deg.
Er du så heldig og får feire dagen sammen med barn så syns eg du skal til hensyn til det når det kommer til konsumering av alkohol. Ta deg heller en extra is, smaker så mye bedre 🙂
Uansett så får de aller fleste barn oss i godt humør med alle sine påfunn 🙂

Ser du noen med 2 flagg så bare smil og si like mye “Gratulerer med dagen
som du gjør til alle andre 🙂 Ikkje la deg irritere og bli fornærmet

NYT dagen og ikkje la deg påvirke av all synsingen og meningene som florerer over alt!
Var ganske HISSIG stemning fra enkelt på FB i går!
Åååå det må være kjipt å være så steinharde som mange er!

Eg VET i allefall at eg skal KOoOSE meg i dag sammen med mine selv om Ali er forkjøla og eg er halt haha Jaja UT skal me og gutta mine er så flotte atte! Har en hel HAUG med flagg som eg skal ut
å pynte med nå etterpå + et stort “Balkong” Flagg og siden Yr.no har lovet et glimt av sola i dag kan ingenting ødelegge denne dagen 🙂 Det regna masse i går så nå bør det være tomt for ei stund hehe
Amira skulle sove lenge og der etter en tur inn til Stavanger og se diverse tog 🙂

Når me så er hjemme igjen om noen timer skal eg KOoOSE meg med strikketøyet, DibHassan skal KOoOSE seg med sitt nye PS4 spill som me kjøpte i går! Ja nå har han vært 3, nesten 4 uker UTEN PcSpill og på fredag kommer forhåpentligvis den siste delen som mangler i PcBygginga så me måtte roe ned abstinensene litt med dette nye spillet slik at han hadde noe nytt og gøyalt i dag 🙂
Satser på at Ali er i form for litt kokkelering, hvis ikkje får eg hjelpe til litt 🙂
Dagen skal uansett gå i vårt tempo 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG HVOR ENN
DU MÅTTE
VÆRE

Me tastes nok i løpet av dagen 🙂

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#17.mai #feiring #nasjonaldagen #barnasdag #alkoholfritt #brukdetflaggetduvil #feiringforalle

1 kommentar

Siste innlegg