GØYALE TEPPER – GRATIS OPPSKRIFTER


Vickevira Yarns/ Design: Lucy of Attic24

HVIS du har en drøm om å lære å hekle lapper, ja Hexagon f.eks så er dette oppskriften du velger! Ikkje bare er den gratis, men dog også den beste! Her får du GOD innføring via bilder og du kan umulig gjøre feil! Derfor spiller det INGEN rolle at oppskrifta er på engelsk! Bare fyll ei kurv med rester og kast deg ut i det! Det er skikkelig gøy og det aller beste er at du hekler lappene sammen etter hvert!

Eg har kommet ganske så langt på mitt! Hekler i Tynn Alpakka på nål nr 2, men du velger det garnet
og den nåla du måtte ønske 🙂 Ved å gjøre dette har du den perfekte håndarbeidskurven for en lang, flott og varm sommer – ANBEFALES!

HEXAGON HOW-TO
Bildet over
Gartis Hekleoppskrift



Melissa Dominguee

 

Dette er GØY! Ja selv om annen hver runde er vrang så er det skikkelig kjekt –
det er jo trossalt RILLER
<3  Blir et stilig og tøft teppe til de minste og det har en Optisk effekt,
spesielt om du strikker det i svart/hvitt som det eg gjorde 🙂


Eg stæsja det opp med litt Rosa og en Frihåndshekla fisk etter egen fantasi 🙂

 

OpArt
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

I dag skulle DibHassan allerede på kontrollrønken med armen + han skulle til en ortoped på poliklinikken og godt var det! Han som gipset forrige søndag hadde ikkje gjort det godt nok +
at GLEMTE å ta på den som gjorde gipsen stiv!?!? Jammen godt eg spurte for eg syns gipsen kjentes så myk ut! Hallo liksom, DibHassan kunne BØYE håndleddet! hehe Da ble ny og flott gips haha

Legen kom tilbake da han skulle hente gipsen og sa: “Nå har det seg sånn at me har kun rosa gips inne, går det bra?” EG holdt på å le meg igjen for eg erta Dib litt med det første gangen “Ja tenk om de bare har rosa” Dib ble litt satt ut , men kunne jo ikkja annet enn å si det var greit og legen sa det at ROSA er kult det og eg var jo helt enig hehe Syns den er GALSTILIG
og nå er om ikkje annet gipsen skikkelig hard slik den skal!

Da me gikk og var kommet til enden av gangen ropte legen etter DibHassan og sa:
“Æ bare tulla, vi hadde no blå gips og” Åsså lo han godt hehe Dib lo han også, kan jo legge til at legen var nordlending og en skikkelig skøyet! Da me kom ut i reseptsjonen var pleier som satt der sin kommentar: “Ble han også lurt!” hehe Kanskje de rett og slett har for mye Rosa gips? hehe
Nå blir det ny kontroll om 3 uker 🙂

Svippa innom Amira på jobben og det var godt å se henne!
Hun jobber MYE for tiden så me har ikkje sendt henne på en stund!

Tja, nå tror eg at eg skal slenge meg litt på sofaen et øyeblikk bare! Ja bare lukke øynene sånn litte granne så eg ikkje sovne så tidlig i kveld hehe Når eg så er klar igjen skal eg starte på arm nr 2 🙂 Kommer seg nå!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #teppe #blanket #babyteppe #gratisstrikkeoppskrift #gratishekleoppskrift #freepattern #toppblogger #toppblogg #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten

2 kommentarer

Siste innlegg