LAKRISLUA – GODT FOR HELSA?


MaBe

Syns nylig at eg leste at lakris er sunt? Ja du kan sjekke HER om du vil. Etter å Googlet og lest litt fant eg jo ut at der ER sunt om man spiser riktig sort, men akk det kan være farlig for barn, gravid og for de med høyt blodtrykk-da er det jammen GODT at man kan strikke seg ei LakrisLue! Trekk Lakrislua over hodet og legg ut på en tur – DET er sunt det! Den kuleste lakrisen er definitivt den Engelsk!
Ahaa DA kan eg til en viss grad maula, ja og hvis det er salmiakk inkl! JAMMY!
Uansett kan me være enig i at den engelske lakrisen egner seg best på lua?

Den er strikket i Merino Ex.Fine fra Drops så denne lua er definitiv myk, god og perfekt til de som måtte klø i pannen 🙂

 

 

LAKRISLUA
Bildet over
Str Barn –> Medium Dame
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 


 

 

Skikkelig deilig KOoOSE vær i dag! Eg satt her og hold på å sovne kl 10 da Ali sto opp så etter at eg hadde stelt håret og kledd meg i rene koseklær kledde eg av meg igjen og krøp langt under dyna
og der BURSOV eg i hele 4 timer!! Trodde det var morning da eg våknet hehe Men klokka var 14.20!!! JØSS! Ali hadde laget ferdig middagen og ryddet/vasket stua! WOW! Det var så deilig å stå opp 🙂


Ali har kokkelert i mange timer og nå har me koset oss med deilig Mansaf! Husker ikkje om eg la ut oppskrifta på det tidligere? Dett er ris blandet med Lammekjøtt, kalkun og masse stekte mandler 🙂
On The Side spiser me Kulturmelk m/salt og agurk 🙂 Hadde også RekeChips 🙂
Mett, GOD og skikkelig klar for en herlig lørdags kwell! Krysser fingrene for det om ikkje annet 🙂

Er straks klar for strikkings og er godt i gang med arm nr 2 og det er fortsatt en mulighet for
at eg klarer å komme i gang med genser nr 2 denne helga 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL 🙂

 

 

I morgen skal SOLA skinne 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #lue #lakrislua #mabe #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten

0 kommentarer

Siste innlegg