EN SKJØNNN SOMMER TOPP – GRATIS OPPSKRIFT OG EN HERLIG SØNDAG


Valérie Miller
 

Falt for denne lekre toppen her eg, enkel, men så fin! Minner meg om de Marius Genserene som er slik, ja ensfarger hvor mønsteret er i struktur, Skjønner? Orginalt er den strikket i Silke og det er jo lekkert, mitt råd er å bruke et garn hvor strukturen blir ren og fin. Den VET eg den blir om
du bruker Merino 🙂 Blir fine linjer og så lekkert 🙂

 

BATTERSEA
Bildet over
Opp til str 42″
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 



Mitt NYE prosjekt 🙂

I dag kom Amira her ganske tidlig og har vært her i flere timer! Åååå men me koset oss, ja hun fikk endelig fikset bryna mine også 🙂 Det trengtes ass! OMG! Skal prøve noe nytt en stund, ja å ha litt fyldigere bryn enn hva eg normalt har når hun har nappet + eg skal høre med frisøren min om hun farger bryn. Har en del brynhår som er noe lysere enn de andre og det får de til å se skjeve ut hehe

Anyway, eg fikk da omsider strikket litt selv om Amira var her og VOLÀ eg ble ferdig med GRANKVIST Nr 1 og er nå klar for å starte på Nr 2! Her går det unna ser du, SÅ gøy! Ja eg har sagt det før,
men sier det glatt 100 ganger til: Denne genseren var SKAMKJEKK å strikke! Swopp Swopp så var den liksom bare ferdig! SÅ GØY! På Nr 2 skal eg starte med Lys Petrol, omtrent samme øyenfarge som mottaker! Han har sykt fin farge på øynene!

Eg tok en kontrollmåling på den eg strikket i Kauni, ja hva cm`er måla angår. Ut i fra oppskriften på
str 1 år holder min AKKURAT høydemål OG breddemål selv om eg har strikket i Kauni som er noe tykkere enn Karmin Supersoft! Forskjellen er at eg har strikket hele genseren på pinne 2,5
og det skal eg gjøre nå med denne også 🙂

Nå skal eg bare koke ei kanne kaffi og så er eg klar til å legge opp JuHuuu

Været ble ikkje som først antatt og sola kom ikkje frem før i ettermiddag og da ble det ikkje noe tur for det blåser faktisk ganske kaldt! Skal heller tenne noen stearinlys og kose meg her i pysjen 🙂

NYT KWELLEN!
NY UKE I MORGEN!
KOS DEG 🙂

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #oppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisoppskrift #topplisten #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger
#norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #grankvist #norskstrikkedesign

3 kommentarer

Siste innlegg