FLOWERPOWER – NORSK STRIKKEDESIGN OG OPPSKRIFTER


Be Charmed Av JMHK


Hvor kjekt er det vel ikkje å ramle over lekre og flott oppskrifter av Norsk StrikkeDesign?? Kjenner eg blir helt yr for eg vet at mangen av dere stadig er på jakt etter fine oppskrifter til baby, barn og ikkje minst ungdom 🙂 Aha tror eg burde strikket et slik shorts under her eg! Skikkelig lekker og tøff, men EG kunne tenkt meg et skjørt som over her! Tro om eg klarer å trixe til det??

Har du spørsmål relatert til oppskriftene? Eller har lyst å vise frem det du strikker av JMHK Design? Ja da kan du gjøre det HER på Facebooksiden 🙂

 

 

FLOWERPOWER SKJØRT
Bildet over
Str 12 mnd -> 12 år

 

 

 

 

 

 

 



Be Charmed Av JMHK

 

FLOWERPOWER SHORTSEN
Str 6 mnd ->12 år

 

 

 

 

 

 

 



Be Charmed Av JMHK

 

FLOWERPOWER ROMPER
Str 3 mnd ->3 år

 

 

 

 

* * * *

Tja, været ble jammen ikkje så verst og i tastende stund er det 11 grader og sol 🙂 Har vært å surra litt på terrassen, ja eg tok en liten avlegger på (ute)Eføyen me har og skal prøve meg litt 🙂

Fikk også vaska litt klær og vaska litt rundt her i heimen, ser at eg har et par ROM som burde blitt rydda, men eg tror eg må samle sammen noe mer energi først! Blir liksom MATT bare eg åpner døra!

Har kommet skikkelig godt i gang med Garnkvist Genseren og er startet på økerundene så dette går greit unna og eg nyter hver eneste maske! Et av mine nye favorittgarn er absloutt KAUNI!
Kjenner eg er noe søvning så eg vurderer en liten cowboystrekk on the sofa, skal nå først prøve med kaffi….Eg laget ChiliSuppe til middag i dag hehe ELSKER den suppa, ja det er den med mais,
ost og rømme oppi! Blir så sløv liksom når eg har spist den, mulig fordi magen reagerer litt??

Anyway, håper du har en fin dag og at kwellen blir god 🙂

KOS DEG OG NYT
STRIKKETØYET 🙂

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #norskstrikkedesign #pattern #strikkeoppskrifter #becharmedavjmhk #flowerpower #topplisten #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #tanteerfortsattgal

2 kommentarer

Siste innlegg